Gå til innhold

forsvarlig vektnedgang i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å stå stille på vekta, eller i beste fall gå ned i vekt. Veier 113 kg. nå, lavt stoffskifte konstantert og har meldt meg inn på helsestudio for å få opp piffen. Er 7 uker på vei. Hvor mye kan jeg satse på at jeg kan gå ned uten at det er farlig for lille bebbisen min?

Fortsetter under...

du kan faktisk gå ned i vekt,om du legger om kostholdet ditt ala grete roede og passer på kaloriene, det er kanskje så forskjellig fra det kostholdet du har nå at du vil gå ned i vekt fordi det er sunnere, og da er det og bedre for baby...Snakk med din jordmor eller lege om det, de kan sikkert hjelpe deg på vei:)

Spis sunt og godt og ikke stress!! Slanke deg kan du gjøre når babyen kommer, men du kan allikevel spise sunt nå når du er gravid. Kanskje du til og med tar av noen kilo. Så lenge du spiser nok skulle det ikke være noe i veien for å gå ned noen kilo.

Snakk gjerne med en treningsveileder på treningssenteret ditt. Han/ hun kan de fortelle deg hva du kan og ikke kan gjøre nå når du er gravid.

Lykke til.

Hm....har ikke slanket meg i mine svangerskap...men gått ned mye pga sunnt kosthold og moderate mengder. :o)

Jeg synes det er lettere å gå ned i vekt om man er gravid jeg :o) Forbrenningen stiger...din lyst til å passe på kostholdet pga babyen stiger og alt er bra liksom :o)

Jeg gikk ned 10 kg når jeg var gravid jeg. Det er helst greit om man passer vekta når man er gravid! Jeg har 3 svangerskap på baken og har i hvert eneste en av de fått høre at man må passe vekten for helsen sin skyld om man føler detter er noe man klarer :o)

Det er ike slankin i den forstanden....men det er ting man kan spise for å gå ned i vekt osv :o)

Bare stå på du! Så lenge du ikke sulter deg så er det greit :o) Men seff ingen slanke piller heheh... :o)

Lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...