Gå til innhold

jenter,hvordan er det med bukse knappen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! jeg klarer kun å gå i en av olabuksene mine, syns de andre strammer alt og har aldri klart å gå med noe jeg syns strammer over magen er ubehagelig, føles ut som jeg har spist ett stort måltid hele tiden oppblåst men føler jeg har litt mage også er 9+4 bare men!

Jeg merker det faktisk allerede i noen av dongeribuksene, og jeg er bare 7+2... Men håper det bare er fordi jeg er oppblåst, og at det gir seg snart. Vi har ikke lyst å si noe før uke 12, men hvis buksene fortsetter å bli for små i dette tempoet spørs det om det går å skjule så lenge...

Annonse

5+5 på vei og alle bukser passer fint, men jeg fyller dem godt pga oppblåst mage.. Spesielt på kvelden..

En uke før jeg testet positivt klarte jeg å presse meg inn i en bukse jeg har hatt liggende i skapet LENGE.. Det er en bukse fra vdg faktisk,, (10år siden jeg brukte den altså) jeg var sååå glad for at jeg hadde gått såpass ned i vekt etter sist fødsel at jeg kom inn i denne buksen,, *ler* Men nå kan jeg jo bare pent pakke den vekk.. Blir nok 2 nye år før jeg kommer inn i den igjen.. *humre humre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...