Gå til innhold

jenter,hvordan er det med bukse knappen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trangt å gå i dongri? Jeg går fint i de,strammer bare litt mer men fordi jeg er litt opplåst! Men noen har vel problemer tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg klarer kun å gå i en av olabuksene mine, syns de andre strammer alt og har aldri klart å gå med noe jeg syns strammer over magen er ubehagelig, føles ut som jeg har spist ett stort måltid hele tiden oppblåst men føler jeg har litt mage også er 9+4 bare men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en dongeri i en str. større enn det jeg vanligvis bruker. Synes selv jeg har stor mage. Er 9+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det faktisk allerede i noen av dongeribuksene, og jeg er bare 7+2... Men håper det bare er fordi jeg er oppblåst, og at det gir seg snart. Vi har ikke lyst å si noe før uke 12, men hvis buksene fortsetter å bli for små i dette tempoet spørs det om det går å skjule så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at jeg var gravid engang da jeg måtte sitte med åpen bukse. Men skjønte det selvsagt etterpå. Jeg var 6 uker da jeg testet positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+3 og passer to bukser. Magen har gått litt tilbake og det bekymrer meg. Håper at det er fordi den ikke er så oppblåst, og ikke på grunn av noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+5 på vei og alle bukser passer fint, men jeg fyller dem godt pga oppblåst mage.. Spesielt på kvelden..

 

En uke før jeg testet positivt klarte jeg å presse meg inn i en bukse jeg har hatt liggende i skapet LENGE.. Det er en bukse fra vdg faktisk,, (10år siden jeg brukte den altså) jeg var sååå glad for at jeg hadde gått såpass ned i vekt etter sist fødsel at jeg kom inn i denne buksen,, *ler* Men nå kan jeg jo bare pent pakke den vekk.. Blir nok 2 nye år før jeg kommer inn i den igjen.. *humre humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...