Gå til innhold

Oktober: Jeg er litt bekymret...


lille-my *mor til Agnes*

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 25 + 4 og helt siden jeg begynte å kjenne spark og bevegelse i magen har jeg kjent at vår lille prinsesse har rørt på seg der inne. De siste dagene, imidlertid, synes jeg det har vært så rolig. Kjenner mest "bobling"; slik det var i starten jeg kjente noe. Kan dette komme av at hun ligger med sitt ansikt mot min rygg - vet noen om bevegelsene hun gjør vil føles svakere da? Noen som har opplevd det samme og fått bekreftet at alt var i orden?

 

Det beste vil sikkert være å kontakte sykehuset, men prøver meg på en forespørsel her inne først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet jeg lite om... Men forsøk deg med en Iskaffe fra Tine,- den er full av karbohydrater, og deretter legg deg på sofaen. Ja, da våkner kanskje prinsessa:) Det merker jeg ihvertfall.

 

Vi er jo ikke like aktive hver dag vi heller, så fortvil ikke dette tror jeg er helt normalt. Vil snakke med legen din eller jordmor før du kontakter sykehuset. Men tror at du krisemakismerer det litt nå.

 

Når mor slapper av og har det bra, så har barnet det bra! Så pust ut og kos deg, så gjør nok prinsessa di det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forstått det sånn at det har en del å si hvordan hun ligger, de snur jo på seg mye, tror ikke du skal bekymre deg, men om du ikke får ro ring jordmor eller lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp og ned tror jeg også! Drikk saft og spis en sjokolade, så kvikner hun kanskje til....

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd og beroligende ord. Skal prøve ut noen av tipsene jeg har fått nå, så håper jeg at jeg snart får kjenne de velkjente sparkene igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Nicita73, ligger barnet slik at sparkene går mot ryggen, kjennes de omentrent ikke. Babyen sover jo også store deler av dagen. Aktiviteten svinger. Kommer ofte når en sjøl er i ro og trenger å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos legen da jeg ikke kjennner at babyen sparker saa mye lenger, de tok en UL og fordi morkaken dekker store deler av magen saa kjenner jeg ikke naar han sparker; da det er ingen nerver der og den virker som en svamp mot sparkene hans. Jeg saa at han laa og sparket og slo masse, men kunne ikke kjenne det. Naar han ligger lenger nede kjenner jeg at han beveger seg mer. Det er helt normalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...