Gå til innhold

En herlig dag :)


Juliemamman

Anbefalte innlegg

I går var jeg på ultralyd og så hybelboeren min på skjermen. Hærlig opplevelse :)! Er bare 8+2, så fikk ikke sett all verden, men så iallefall at hjertet slo, og at han/hun lå og strekte seg og slo salto der inne. Med andre ord så var alt bare bra med hybelboeren min, og det trengte jeg virkelig å få bekreftet etter skrekkhistoriene jeg fikk på sykehuset for to uker siden. Gynekologen sa også at nå når jeg har passert 8 uker og vi kan se hjertet slå, så er det svært liten sjans for at det skal gå galt . Så nå henger bildet av min lille hybelboer på kjøleskapet, og jeg kan beundre det så ofte jeg vil :).

Var også på min første svangerskapskontroll hos legen tidligere på dagen i går, og der var også alt helt ok. Bortsett fra at legen ikke klarte å måle blodtrykket mitt, men da er det iallefall ikke for høyt, så da er det bare å le av legen :). Tjihiiii :)!

I går kveld fortalte jeg 6 åringen at han skal bli storebror, og han svarte straks: "Hvor fikk du DET frøet fra,da????". Hehehehe... Kan jo ikke gjøre annet enn å le :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...