Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Har testa positivt i går og i dag, så jeg regner med at jeg er gravid jeg da! Koselig å komme inn til dere og hilse på!! Jeg venter nummer tre og er 30 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 hei jeg venter oxo nr 3 og blir 30 i okt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Gratulerer!!! Og velkommen inn hit! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei, ganske likt da! Testet positivt i forgårs og venter også nr 3 :-) Er 25 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 8. juli 2006 #5 Del Skrevet 8. juli 2006 Gratulerer alle gode ting er tre Jeg er 28år (29år om 5 uker) og venter nr2.. Fikk positiv test 3dager før ikm den 24juni... Nå er jeg 5+5 på vei :0) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorky Skrevet 8. juli 2006 #6 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg testet også positivt i går, og har ei jente på 3 år. Jeg er 26 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå