Gå til innhold

Jeg blir så dårlig jeg !


Trummelums

Anbefalte innlegg

Leser om de som har SA og MA...men noen som egentlig vet hva og hvorfor? Eller bare skjer det liksom. Hvordan få misstanke om at det ikke er noe liv når man ikke kjenner noe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan dessverre ikke svare deg på spørsmålene dine, men jeg lurer

også på hvordan man får misstanke om at det ikke er noe liv i magen?

Jeg er 6+ 5 i dag, og har så godt som ingen symptomer. Eneste er at jeg har ømme pupper og er litt trøtt (men det kan like godt skyldes været siden det har regnet i 4 uker nå!!!) Skulle gjerne ha vist om alt er bra der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En SA/MA er naturens måte å "rydde opp" på.

Ikke alle befruktede egg/embryoer er levedyktige, og da må jo kroppen ordne opp.

 

For min del så skjedde det vel egentlig bare. Babyens hjerte sluttet å slå, tilsynelatende helt uten videre.

Men dette er sjeldent altså!

 

Man kan vel få mistanke hvis man mister symptomer osv...

Men det kan uansett ikke gjøres noe fra eller til uansett, naturen råder over mennesket der.

 

Det har vært mye snakk om SA/MA på disse sidene i det siste, det er litt trist, for det er unødvendig å gå og bekymre seg så mye.

Ja, det er dessverre en del som mister tidlig.

Men, mange mister aldri i det hele tatt.

Når man mister så er det i de aller fleste tilfellene fordi embryoet aldri kunne ha levd uansett pga misdannelser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten i uke ti nå, og har lite symptomer.

Litt ømme pupper, litt trett og litt humørsvigninger.

Det er alt.

Men om noe er galt så er det ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett.

Jeg har bestilt meg en privat UL, for å få bekreftet at det er liv.

Det er en mulighet for mange dersom man føler seg usikker, men absolutt ingen nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men burde du ikke egentlig byttet nick? Det ser litt "fælt" ut å ha MA i nicket når du er gravid..Du kunne jo evnt kalt deg betti spagetti med engel og spire eller noe?

Hvis folk her inne allerede er nervøse for slike ting, hjelper det ikke å lese om det så mange ganger heller, og det er jo akkurat det man gjør når man leser nicket ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke lov å kalle seg hva man vil da?

Kanskje jeg en dag bytter på nicket, men det blir ikke for å glede deg ihvertfall.

Skal jeg forandre på nicket for å forhindre at andre blir nervøse?

Jeg har opplevd noe som det er mindre enn 1% sjanse for å oppleve, og jeg vil ikke at det skal glemmes.

Jeg mistet den lille babyen min, og det er noe av det jævligste jeg har vært med på.

 

Det er ihvertfall et bedre nick enn Anonym.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja. Se der kom det fæle nicket der mitt skulle ha stått.

Synd man ikke kan gå tilbake og ordne det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare si det var fryktelig dumt at du mistet babyen din, ivertfall når du var kommet så langt..jeg fikk en god støkk i meg for en uke siden, blødde og legen sa at det trolig var sa..men det var det heldigvis ikke..men måtte gå i 5 dager å vente på svar så innstilte meg på det verste, og syntes det var fælt, på 8 uker hadde jeg knyttet et bånd liksom, blitt glad i det lille inni meg, så kan godt forstå du ikke vil glemme det som hende dere..lykke til, og håper den lille spiren holder seg godt fast i deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...