Gå til innhold

Får ikke puste!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter med det? Så fort jeg beveger meg litt (og ofte uten at jeg beveger meg noe) så får jeg ikke puste.... Er 35 uker på vei og vet at livmoren er på sitt høyeste nå, men kan ikke huske at jeg slet så med pusten ved mine to foregående svangerskap!! Fins det noen råd? Hva kan hjelpe? Jeg blir svimmel og har konstant hodepine fordi jeg aldri får trukket pusten helt inn.

Håper dette gir seg neste uke!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å stå og strekke seg/henge mesteparten av tyngden i en trapp og så treeekkke pusten hjelper. og ikke anstreng deg for mye så du blir andpusten og kommer bakpå pusten, da kan du være uheldig å begynne å hyperventilere.

Skrevet

Du kan jo ta deg en tur å få sjekket blodprosenten din. Jeg klaget også over dette da jeg var hos jordmor i uke 31, hun mente at dette med svimmelhet og hodepine ikke var bra, og sjekket jernlagre.

Så nå tar jeg jern tabletter også sover jeg med flere puter under hodet. Det ble bedre etter at jeg begynte med jern, men dette må du får beskjed om fra jordmor eller lege før du begynner å ta det.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...