Gå til innhold

ikke rart


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at folk blir bekymret her inne ..folk spør om når symptomene kommer og at folk da skriver at du har hatt en ma el mistet.når man ikke har kjent noe litt.el at de har kjent sympt og blitt litt borte.trenger da ikke tenke det verste,jeg er 5+5 ca nå og det hender at det går en dag el 2 uten noe symptomer her oxo.og når jeg ventet mitt forrige og jeg var 7,5 mnd på vei gigikk det 2-3 dager uten jeg kjente spark.men det var for jeg var utslitt og da er barnet utslitt oxo..prøv heller å oppmuntre folk enn å tro det verste.jeg er oxo redd for å miste barnet mitt,men man kan ikke tro det verste heller da blir man jo gal til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Forrige gang jeg var gravid så leste jeg så mye her inne at jeg ble skremt til å bare løpe avgårde å ta en tiglig UL. Denne gangen har jeg i grunn bestemt meg for å vente på den ordinære UL, men etter igjen å ha brukt litt for mye tid her inne, lurer jeg på om det blir en tidlig UL likevel. Jeg blir litt skremt... Men, så er det jo engang sånn at man ikke er garantert at det skal gå bra, men heldigvis så går det bra for de fleste, og det er det jeg forsøker å tenke i hvert fall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja noen går det galt m dessverre ,men man kan ikke tenke sånn ..jeg har tatt tidlig ul for å se om den satt inni livmora for at jeg leste her at da har man lite stigning m hcg hvis utenfor.jeg hadde ikke å høyt hcg,men så nå en liten prikk da jeg var der for en uke siden.skal inn om 3 uker ijen men det bare for å se at den vokser.og at sambo synes det er artig da.. jeg må passe på her hva jeg leser ,for man kan nesten bli snål av dette ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har mista før blir også bekymra her noen ganger.. Skulle jo nesten tro jeg er herda men nei!

 

Med dattern min hadde jeg ingen av disse bekymringene! Hvorfor? Fordi jeg ikke var så opplyst som jeg er nå.. Så på mange måter skulle jeg ønske jeg var uvitende igjen:o)

 

Jeg for min del skal prøve å nyte tiden uten å bli helt hysterisk.

 

Og unnskyld meg.. dette har jeg lurt på lenge.. Er det bare jeg som ikke spyr og ligger som en zombie i uke 6 eller??? Jeg er rimelig oppegående jeg, merker ikke så mye jeg faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kvalm noen ganger og når jeg er stresset får jeg hals brann men er oppegåendde da..men når jeg har hvert på jobb så er jeg ganske utslitt jober på et gamlehjem.så masse løft og sånn men passer på nå da..men hender at jeg er sympton fri et par dager oxo da. men er enig m deg om at sist var jeg ikke bekymret jeg heller for da viste jeg ikke så mye jeg gjorde alt jeg pleide å hjøre da.men nå er jo alt galt..sist fikk jeg beskjed av jordmor for jeg hadde så masse vann i kroppen at jeg ikke kunne spise fenalår men det er jo så godt da så det spiste jeg for det..ble jo oxo lagt inn m svangerskap forgifning oxo men kom ut par dager senere..alt var liksom normalt uansett da..men synes det er viktig hvis folk er bekyret ring lege vakt å spør om sjekk el legen sin el tidlig ul men som hun ene skrev her inne en ma er jo egentlig ikke vanlig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!! I mitt forrige svangerskap visste ikke jeg noe jeg heller, ble gravid med en gang og hadde et helt ukomplisert og greit og lykkelig svangerskap.. men NÅ, bekymrer meg for mye (hatt en SA og en exu i mellomtiden da...så henger vel litt sammen med det..).. Men det er sant som du sier Vibeke at det virker som om alle ligger å spyr og er kvalme. Jeg har ingen andre symtpomer enn litt ømme pupper, men jeg tror nok at dette egentlig er helt normalt!! Bare at vi leser altfor mye her inne (ihvertfall jeg ;)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det som er er det at vi leser de har de symptomene oxo kjenner vi etter og har ikke vi det så beg man å tenke å nå er det noe galt..men jenter slapp av jeg har hørt at de som mister da er det noe galt m barnet så man får nesten tenke sånn...lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida du er ikke alene. Jeg er også i uke 6. Fin form. Det er like venlig og ikke ha symptomer som å ha symptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg begynte alt litt uti uke 6 her...

Men HI, kan du ikke bruke store bokstaver, bare et tips...

Men vist kan en bli skremt her inne. Men det er folk som lurer og. Og da svarer vi jo utifra egne erfaringer.

Jeg skriver ikke om min ma om ikke folk spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...