Gå til innhold

hvordan unngå gjennkjennelse...

Anbefalte innlegg

... av venner når man bruker nick? Jeg har ikke et så lettkjennelig nick, men når jeg bruker sidene hyppig så kommer det fort fram detaljer som kan være gjenkjennelige for dem som "leter". Vi tenkte å vente en god stund før vi fortalte det til familie og venner når vi får en spire, men om jeg blir gjenkjent her så blir det straks verre. Har i allefall ei venninne som vet at jeg bruker disse sidene, hun er av den nysgjerrige typen, så regner nesten med at hun har gjenkjent meg og nicket mitt alt. Kan jo ikke forandre nick hele tiden heller, da vil jo ingen av oss kjenne hverandre lenger.

Flere som føler det på samme måte???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5573257-hvordan-unng%C3%A5-gjennkjennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vær forsiktig med å legge ut private ting som hun kjenner til, og skaff deg et nick som ikke avslører hvem du er.. Jeg kjente igjen en her inne (fått baby nå da) for hun fortalte alt om seg selv.. Navn på samboer, barn og hvilke skoler o.l hun har gått på.. Så bare å være forsiktig hvis du ikke vil bli kjent igjen.. :-) Det er jo veldig mange brukere av disse sidene, så det er nok helt sikkert flere man kjenner/vet hvem er..

Er ikke så nøye for min del,men jeg skriver aldri navn,hvilken by vi opprinnelig kommer fra(bor i anonyme Oslo nå) osv,er ikke SÅ kult at alle skal vite hva vi sliter med. Dessuten,om noen er innpå her og kjenner meg igjen,så betyr det jo at de er i samme båt,og det er jo litt fornøyelig!:-) Ingen andre enn mannen min vet at jeg bimmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...