Hoppetussa Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 - å hilse på jenta mi inne i magen, som må være verdens skjønneste, siden hun har gitt meg et så "lett" svangerskap - å få veslejenta mi opp i armene mine for første gang - å kunne bruke de gamle skoa mine igjen - å kunne stå oppreist og se føttene mine - å slippe å rulle meg rundt i senga som en hvalross - å spise en medium stekt indrefilet ... Hva gleder dere dere til?
mamma til fire små Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 god morgen! jeg gleder meg også helt sykt til å se babyen, føles ut som jeg kikke greier å vente, men har vel ikke noe valg:) gleder meg til å holde ham i hendene, og lurer fælt på hvordan det føles ut å amme:) Til å kjenne myk babyhud og den gode lukta av baby. skal bli godt å få litt mindre mage, og greie å ta på seg sko igjen uten problemer, og gleder meg til å kunne gå alle trappene (4etg) uten å holde på å puste meg ihjel:) også ser jeg frem til faktisk å kunne se hvordan resultatet blir når jeg barberer meg nedentil (nå gjøres dette i blinde..) til å trille vogna kunne gå i høyhelte sko, og komme inn i litt mer moderne klær, ha litt mer klær å velge i. og hørtes veldig godt ut med medium stekt indrefile;)
Beth84g Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Jeg gleder meg selvfølgelig til å se jenta mi og få hu på brystet for første gng, amme og kose. Så gleder jeg meg til å kune løpe i trapper, gå med normale sko, få på meg normale klær, sprette opp av sofan... og tro det eller ei... støvsuge og vaske gulv...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Jeg gleder meg til: - å kunne lakke tåneglene selv - å kunne snu meg i senga uten å kave og pese - å kunne bruke et belte i stedet for skjerf - å kunne skynde meg - å kunne gå tur - å trille - å kunne bøye meg å plukke opp noe fra gulvet uten å puste og pese - å kunne ta meg et glass rødvin eller en kald øl på verandaen - å se babyen, ta på babyen, vise frem babyen og liksom starte dette livet som jeg har gått og ventet på leeenge - å endelig kunne bruke alt det fine jeg har kjøpt til babyen
Leod Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 * å kunne klippe neglene på tærne selv * å kunne barbere leggene ++ uten å ha en krakk i dusjen * å drikke øl uten at folk må sjekke at det virkelig er alkoholfritt * å kaste alle de ekle mammaklærne som ser ut som de er laget på 80 tallet og er fra øst Europa * å slippe å være sjåfør * å slippe kommentarer som 'NÅ er det ikke lenge igjen, ser jeg'..har hørt det et par mnd.! * å ligge på magen og lese bok!! * å ha sex i mer enn én stilling
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 -å ikke være sur hele tiden -å kunne sove på magen -å ikke være plaget av varmen -å kunne drikke litt vin og ta meg en aldri så liten festrøyk -å snuse på baby *nam nam* -å kunne spise rødt kjøtt -å kunne stelle med meg selv uten å ha store problemer:-) feks negler, smøring, barbering etc -å kunne se tær og underliv igjen.. hehe.. og sikkert mye mye mer som jeg ikke kommer på nå!!
Lykke og glede Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Jeg signerer alle innleggene!!! I dag har jeg en skikkelig "at det går ann å bli så sinnsykt lei"-dag! Gleder meg faktisk til fødselen også - vondt, ja, men det største i verden:-)
gråmus med stor og liten baby Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 HEi Jeg gleder meg til å se hvem det er som har gjemt seg så lenge i magen min, også gleder jeg meg til å kunne gå på do å tisse LEEEEEENGE..... Hahahahaha ha en god dag allesammen 2 dager på overtid
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Gleder meg til å trene igjen, få bruke kroppen slik jeg har blitt vant med de siste 26 åra.. Selv om det er helt herlig å være gravid, så skal det bli godt å få kroppen sin tilbake igjen )
Juvena Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 Jeg gleder meg så til: - å se hvem babyen er - "løpe over en eng" : ) - drikke vin - gå fort - ligge godt - bøye meg opp og ned i en fei : ) Å, så mye å glede seg til.... Og det nærmer seg veldig for meg da (skulle en tro...)
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 Så enig så enig m alle her.. Gleder meg til: Føttene, og magen, blir normale igjen Til det ikke er et ork å dusje lenger, lakke negler osv.. Ha et variert sexliv igjen og mest av alt til å møte nurket så klart!
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #12 Skrevet 7. juli 2006 kom på en ting til: å kunne sitte ved et bord eller stå ved oppvask kummen uten at magen er meget i veien:-)
Hoppetussa Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #13 Skrevet 7. juli 2006 Hehe - den er jeg helt med på! :-)
Hoppetussa Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2006 Jeg gleder meg forøvrig også veldig til å kunne klare å ta på meg sokkene selv uten å bruke 10 minutter på det... :-)
Skattekisten-30.08 Skrevet 7. juli 2006 #15 Skrevet 7. juli 2006 Gleder meg til å kunne puste uten å kjenne at lungene er sammenklemt... Å kunne slippe utovernavlen min. Å kunne snu meg i senga uten å gjøre et stort nummer av det - og sove på magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå