Gå til innhold

chill+


Krepsen :)

Anbefalte innlegg

Lager en ny tråd jeg, litt enklere da.

Bestillte time da jeg var ca. 5 uker på vei og da fikk jeg beskjed om at det var bra at jeg bestillte i god tid, for ellers var det ikke sikkert jeg hadde fått plass.

Hvor i Åsane bor du da? (trenger ikke svare hvis ikke du vil)

Skal på UL på Volvat om halvannen uke, gleder meg noe sinsykt. Greir ikke vente med å se småen helt til i uke 17, så vi bestillte privar UL.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var det jeg også skjønte, har ei venninne som sa det var trangt om plassene hos JM her i Åsane.

 

Så spennende med ul på volvat da, det er greit å få en bekreftelse på at alt er i orden, vel verdt pengene kan man si ;) Jeg har veldig lyst til å ta 3Dul senere i svangerskapet, men det tilbys ikke her i Bergen enda, så jeg tenker jeg må en tur til østlandet da.

 

Jeg bor i Eidsvågområdet, hører jo til under Åsane det :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du sånn ca. hva d koster med UL på volvat??

Er jo ganske dyrt der...

Ikke at det spiller noen rolle men kan jo være greit å vite. Er selv i uke9+1 og har og vanskelig for å vente til uke17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Nyborg.

Sambo gleder seg noe vanvittig han oxo, tror nesten han er mer ekstatisk over dette svangerskapet enn jeg er ;) Han går hele tiden å stryker meg på magen og sier dere i steden for du osv., men det er jo ganske søtt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så skjønt da :)

Min er også ganske fornøyd, men tror han er litt småskremt innimellom av de humørsvigninge mine, litt ustabil om dagen ;)

Har du vært til legen og fått helsekort og sånn også? Er litt usikker på om jeg skal kontakte fastlegen, for har hørt at det holder med gyn i tillegg til JM. Går til Tande som gyn, og er svært fornøyd med han iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos fastlegen i uke 8 og fikk helsekort. Han sa at tidligere var det vanlig med GU på første kontroll, men at de har gått vekk i fra det. Trenger ikke GU med mindre du har fått en infeksjon eller andre plager. Jeg skal ikke på GU før 6 uker etter fødselen.

Har gått til Tande et par ganger jeg oxo, flinkeste gyn jeg noen gang har vært hos :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns han er super :) Rolig, og tar seg goood tid tiil å forklare, det er kjekt :) Og selvfølgelig mye bedre enn fastlegen, da han faktisk vet hva han snakker om hele veien.. Ble litt lei av fastlegen da jeg hadde exu i vår, han var overbevist om at jeg var gravid selv om jeg blødde hver dag fra dag to etter IKM.. Og ville såvidt gi meg henvisning til en gynekolog.. Mye styr, for å si det sånn..

Foreslo forresten inne på "Bergenstråden" at vi kanskje kunne hatt BIM-treff etterhvert, om dette er noe som fenger folk. Hva syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum idè, men bør vel vente til etter ferien.

Har forresten laget meg en ny hotmail-adresse som jeg har tenkt å bruke i forbindelse med BIM-chatting, så hvis du har msn så kan vi snakkes der (bare lag deg en ny adresse hvis du vil være anonym).

Min adresse er: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen vits i ha noe treff enda iallefall, greit å vente noen uker til.

Jeg har msn, så om din msn med den adressen er oppe og går, så kan jeg jo legge deg til om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...