Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker "oss i mellom" med Nina...:) Fra Starlet.. Føler den siden her minner meg litt om den. Men bare LITT altså:) Satt liksom på jenterommet og lurte på så mye rart, også kunne liksom Nina gi oss svar i et blad, tihi.. Og her sitter vi en god del eldre og kan spørre om alt vi lurer på og få svar. Og ingen spm er for dumme. Kom plutselig bare til å tenke på det, fikk meg til å trekke på smilebåndet:)

Avslutter med dagens "oss i mellom" spm:

Kan man bli gravid av tungekyss?? Hehehehe:) Mimre mimre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... husker godt den ja... da lo vi godt når det spørsmålet kom. Mange lurte også på om man ble gravid av å onanere :-)

Skrevet

Starlet ja, det bladet hadde jeg neste glemt..Sukk..det var tider det!

Skrevet

Hehehe... Husker det ja.

Nei nå følte jeg meg gammel.=o)

Skrevet

Hehe...jeg digga "oss i mellom"

Kom på det med en gang jeg så overskriften din! :o)

Skrevet

Hihi! Var det første jeg tenkte på når jeg så overskriften din! ;-) Mange rare spærsmål der ja, men var gøy å lese da.. :-) hihi!!

Skrevet

Husker godt det bladet og "oss i mellom" var det første jeg leste når jeg åpnet bladet!

Skrevet

Jeg husket det også med en gang jeg så overskriften! Husker veldig godt oss i mellom ja. Spesielt 1 spørsmål som har brent seg inn i hjernen min: "Typen min tok meg på låret, kan jeg være gravid?"

Hihi, er ganske morsomt da :)

Skrevet

Hehehe....fniser her nå...Husker godt de sidene ja. Digga jo Starlet =)

Skrevet

det var tider det-blir nesten trist jeg nå..;( =) gammel dame ..hihi

Har flere av de bladene enda-memories :)

Skrevet

Hadde det bare vært så enkelt å bli gravid...sukk... "orker ikke mere sex nå kjære, bare ta meg på låret du så blir det klaff skal du se...) hihihihihihi

Skrevet

he he he he he

"Oss i mellom" var det første jeg bladde opp på i Starlet i alle de årene jeg leste det. Jeg synes å minnes at 75% av spørsmålene vedrørte mensen, og som regel om bind og det å si i fra til mor.

Resten var vel kviser, mobbing og pupper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...