Gå til innhold

November: HALLO ALLE SAMMEN!

Anbefalte innlegg

Nå har vi fått gang på internett så endelig kan jeg være med på disse kjekke sidene!

Jeg er altså Fuksia, er snart 28 år og har 2 barn. En prins på 2.5 år og ei prinsesse på 7 mnd.

Vi bor like utenfor Stavanger og her trives vi godt:-)

Vi er igang med avvenning av pupp om natten. Dette av 2 grunner:

- hun spiser pupp HELE natten

- hun spiser ikke særlig fast føde på dagen

Nå som vi prøver å snu ser vi jo at hun spiser mer på dagtid og det er godt. Tror hun og har best av å kunne sove seg gjennom natten istedet for å hyle etter pupp hver gang hun våknet litt.

Jeg begynner på skole i august, det er derfor vi kanskje er litt tidlige.

Hvordan ligger dere andre an da?

Prinsessen min har ikke fått noen tenner enda, men stresser ikke med det enda. Jeg var 16 mnd før jeg fikk min første tann!

Ble masse babling dette, dere gidder sikkert ikke lese alt, men har du faktisk gjort det, så må jeg si at det var veldig hyggelig av deg:-)

Skriv og fortell meg litt om deg og nurket/nurkene ditt/dine da!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5572280-november-hallo-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Velkommen til disse sidene, her er det koselig :)

Kan fortelle litt om oss;

Jeg er 23 år og lille jenta mi er 8 mnd. Vi bor i Bærum, og har det storartet!

Hun er blid og glad hele dagen, spiser godt og sover noenlunde greit. På dagen vel og merke! Litt verre på kvelden, men litt opp og ned.... Noen kvelder er det bare pupp som gjelder, så det spørs om det må bli litt avvenning her og.

Snuppa kryper i vill fart over gulvet, og liker å klå på alt hun vet hun ikke får lov til ;)

En bitteliten tann kom opp igår, og det er hennes første! Litt sent ute hun og, men synes det er like greit egentlig.. *bite i puppen??? aaaaaau!!!!* He he...

Så velkommen hit, og god sommer!!! :)

Takk for det Mulan!

Bite i puppen ja, igår kveld bet jenta mi så hardt at jeg hylte og det er UTEN tenner....og så gliste hun veldig etterpå, røverjenta, ikke lett å vær sint da:-)

Inatt sov hun rundt for første gang, så nå er jeg GLAD!!!!!

Ikke kjekt med avvenning men vel verdt det, så lykke til om du skal igang!

God sommer til deg og!

Heisann

Tenkte jeg skulle hilse på jeg også - er også ny her :o)

Jeg er 31 og har en datter på snart 8 mnd. Vi er fra Bergen, men datteren vår er født på Voss. Var oppe på hytten en tur for å ordne med noe og så gikk plutselg vannet midt på natten (tre uker før tiden). Da var det bare å komme seg i bilen og kjøre ned fra fjellet til Voss :o)

Hun har sovet hele natten siden hun var ca 3 mnd - så det har vært luksus. På grunn av dette har vi ikke begynt med noen videre leggerutinger - foreløpig passer det oss veldig bra at hun sover fra ca 21:30 - 22:30 til 07:00 - 08:00. Hun begynner å bli trøtt tidligere på kvelden, så kanskje det går seg til av seg selv..? Hvis ikke får vi vel hjelpe til litt etterhvert. For tiden har hun fått det for seg at mamma må være der når hun er trøtt og skal legges ellers blir det gråt. Dette jobber vi med.

Hun er veldig glad i grøt, men synes at annet smaker for mye. Det går ned, men hun får frysninger. For tiden tester vi ut gulerot.

Ingen tenner her heller...

Hun er veldig flink til å bevege seg rundt sin egen akse og hun går bakover enten hun vil det eller ikke :o) Hun har ikke begynt å krype ennå.

Hun er litt skeptisk til fremmede (begynte med det når hun var ca 3 mnd), men så lenge hun får litt tid på seg går det veldig bra. Hun er blid som dagen er lang - og smiler, ler, prater og synger :o)

Det ble veldig langt dette.... jaja... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...