Gå til innhold

Til alle jentene med ikm uke 28....

Anbefalte innlegg

Nå er det snart vår tur......:):):)

Å, så utrolig spennende neste uke blir! Håper det klaffer for mange av oss! Men finner ikke ikm lista vår jeg... Noen som vet? Kan den ha forsvunnet såå himla langt ned på sidene? Hadde bare lyst til å se en gang til hvem det er jeg skal ha denne spennende uka sammen med:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5572253-til-alle-jentene-med-ikm-uke-28/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, lure symtomer. Får dem hver mnd jeg tror kanskje vi kan ha lykkes hehe. Kjenner igjen luresymtomene på at de kommer før enn når jeg tror enn kan begynne å kjenne symtomer ;)

Men troen forsvant litt i dag når jeg tempa, for brukte PCF i dag da (har vært borte i flytte hælvete) å den målte 36.28 noe som er ganske laft selvom jeg har rundt 35.85 når jeg har besøk av TR.

Lurer på om den har falt i gulvet et par formange ganger, målte med vanlig temåraturgreie rett etterpå (lå ved siden av) å etter omrening var den da 36.6?. Så vet ikke hva jeg.

Men tror jeg er litt vel opphengt i dette tempratur greiene jeg, tror jeg må gi meg med det. =)

yes bare en uke igjen. Har ikm på lørdag eller fredag, men tenkte å ikke teste før lørdag for da begynner jeg ferie. Ventetiden er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang synes jeg. Krysser fingrene for alle oss uke 28 jentene og håper på masse barn i magen:o)

Annonse

Må få denne litt lenger opp på sida.... Jeg har ikm helt i slutten av uke 28/begynnelsen av uke 29, så det er ennå lenge igjen til jeg kan teste!! Tenkte å vente til jeg var på 17-18 DPO, hvis tempen fortsatt holder seg høy. Er vel for tidlig å lete etter symptomer også, er bare 5 dpo i dag... Så det er ingenting annet å gjøre enn å vente. Synes det er en evighet siden EL, og så er det så lenge igjen til jeg får vite noe! Frustrerende!! Får vel bare holde meg opptatt med diverse prosjekter, og så får vi besøk i neste uke, så da har jeg heldigvis litt å være opptatt med :o)

Lykke til alle sammen!

Days Past Ovulation, eller dager etter eggløsning, på norsk :o) Det kommer opp inne på Fertility Friend når jeg registrerer tempen hver morgen. Ifølge Fertility Friend skal jeg ikke teste før 19 DPO, men dersom tempen holder seg høy på dag 16 eller 17 spørs det om jeg klarer å holde meg....

Ja det blir en spennende uke neste uke... Skal jobbe i helga, så jeg håper det gjør at helga går fort over sånn sett...

Jeg har ikm den 12 eller 13... Og har sagt til meg selv at jeg ikke skal teste meg før evt fredag...

Lagt en slagplan du eller for testing????

Smart Kirsty, vi bruker denne som skravletråd:) Vi har sikert masse å prate om sammen i dagene som kommer. Jeg har ikm den 12, har jo lyst å vente litt før jeg tester om ikke tr har kommet, men spørs vel om jeg klarer det...:)

Ingen symptomer her forresten..

Annonse

har avspasert 1 time i dag, godt det.

Jeg har ikm torsdag - fredag neste uke men skal ikke teste før på mandag.

Sa jo tidligere at jeg skulle vente en uke fordi jeg er så lei av negativ, men mannen min er hjemme tom mandag å kunne tenke meg å fortelle han det hvis jeg er det før han reiser igjen.

Men hvis ikke plagsomme TR har kommet før den tid da.

Bare ett spm til dere... Kommer dere til å teste med samboeren/mannen til stedet, eller mens han for eksempel er på jobb o.l?? Har liksom ikke bestemt meg for om jeg vil ha han hjemme, eller overraske han etter jobben for eksempel... Hadde jo vært moro å gi han en kjempe overraskelse når han kom hjem, men på en annen side hvis det skulle bli negativt, trenger jeg sikkert han her for å "sutre" litt:):)

(vel og merke hvis tr ikke kommer da, og testing faktisk BLIR aktuelt)

Kommer tr har jeg innfunnet meg med det allerede, da er det bare å starte på ny frisk. Er jo bare i min 2pp, og ingen store forventninger om at det skal klaffe med en gang. (selv om forHÅPNINGENE selvfølgelig er der:))

jeg har tenkt å fortelle det når han kommer hjem, vet det er vanskelig, men tror det blir bra.

Så den dagen tar jeg meg nok fri eller avspaserer fra jobben og handler inn en gave med babyklær og lager en god middag til han kommer hjem...

Det er planen min, og håper på at det skje allerede neste uke!

Vi får krysse fingrene!

Et eller annet "skjer" i allefall i kroppen min

men om det er fordi jeg er overarbeidet

er gravid

eller vikelig ønsker å være gravid

det vet jeg ikke ;)

tror nok jeg er overarbeidet, vært mye sykdom på jobben å da blir det mye ekstraarbeid... men lov å håpe at vi har lykkes da... men har på følesen at det ikke gikk denne mnd heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...