Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere? Eller gått ned?


Prøver igjen :-)

Anbefalte innlegg

jeg er uke 13 i dag ifølge ul på tirsdag. Jeg har ikke lagt på meg eller gått ned jeg....hva med dere...hva er normalt?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 8+3, og har allerede lagt på meg 4,5 kg. Men jeg var unaturlig tynn i starten (gikk på medisiner som jeg nå har sluttet med, kan ha med det å gjøre), så jeg tror kroppen min naturlig har tatt seg inn igjen.

 

De to andre gangene jeg var gravid, begynte jeg ikke å legge på meg før jeg var rundt 18 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 30 kg i sist gang.. det er ikke akkutelt denne gangen..hehe..

 

har forsatt igjen 7 kg fra da... nå er jeg 7+3.. drit kvalm og gått ned 2 kg..

 

Sist gang så var jeg ikke kvalm i hele tatt og la på meg 7 kg de første 12 ukene.. ingen god start..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gang har jeg spydd mye og gått ned nesten 3 kg, er 10+3, men regner med at det kommer på igjen snart, bare jeg slutter å spy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare i uke 5 da, så vekten har naturlig nok ikke rikket seg i noen retninger enda. I de to andre svangerskapene mine har vekten vært stabil frem til uke 18-20, da bgynte den å gå oppover. Hvor mye man går opp er veldig variabelt, og kan ha ulike grunner. Noen legger mye på seg av pga vann i kroppen, men da helt i 3. trimester, gikk selv opp 15 kg på 5 uker bare pga vann i kroppen med nr 1, men det var oppunder termin, ble 27 kg totalt...phu...men alt var vekke 2 uker etter fødselen da! Tror vi bare skal være glad så lenge vekten ikke stiger før den skal unasett, det er jo tungt å drasse på ekstra kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 57 før jeg ble gravid, nå veier jeg 60. Pleier og gå ned de første tre mnd, men denne gang gikk jeg opp... hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått opp 1,5 kg. Er 9+4 i dag. Ikke lett å si om jeg kan se at jeg har lagt på meg....er nemlig så forferdelig oppblåst i magen. Alle buksene mine strammer som bare det. Så jeg vurderer sterkt å allerede gå å kjøpe meg et par mamma-bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+5, og har heller ikke lagt på meg eller tatt av. Veldig stabil. Håper at jeg føler noen av de andres eksempel og at det drøyer til uke 18, har nemlig ikke lyst til å fortelle det på jobb før det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10 uker, og har kanskje lagt på med 0.5-1 kg...

Sist var jeg gått opp 5-6 kg i uke 11 så er fornøyd så langt:-)

kiloa kjem vel på slutten denne gangen, men men dei er vel verdt det lille nurket:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 6 kg og er nå ni uker på vei. så jeg har altså ikke fått i meg noe mat og nesten ikke drikke de siste to ukene. dette førte til at jeg i går ble innlagt på sykehus for å få intravenøs væsketilførsel. de sa jeg ikke kom en dag for tidlig, stod visst ikke så bra til med kroppen. var på ul og fosteret stod det heldigvis bare bra til med. så jeg skriver dette innlegget fra sykehussenga. føler meg allerede litt bedre og har fått i meg litt mat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid lenger nå,men gikk opp 4 kg (hadde sikkert gått opp mer hvis jeg hadde født til termin,men fødte i uke 34)

Etter at Noah ble født har jeg rast ned i vekt,ammingen tar virkelig på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har verken gått opp eller ned. Bruker ikke å gå opp før i uke 18-20, håper det er sånn nå også. Har igjen noen kilo for hvert barn jeg har født. Var 60 når jeg ble gravid første gangen, nå er jeg 74!!! Så jeg håper å ikke gå opp så mye denne gangen. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...