Gå til innhold

Reductil...........lathans-slakning??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man går ikke ned i vekt ved hjelp av Reductil, hvis man sitter i sofaen og spiser feit mat og snop. Reductil er ingen mirakelpille, men et legemiddel som går på hjernen din og sentralnervesystemet, som gjør at søthungeret reduseres / forsvinner, og hjernen din gir beskjed etter f.eks. halvparten av det du spiste pr måltid før at NÅ er du ikke sulten lenger. Så det er ikke "lathans-slanking" i det hele tatt. Man må nok legge om på kostholdet også, for å få full uttelling av Reductilen.

jeg tar reductil fordi jeg klarer ikke å ligge unna sjokolade... (føler meg som en narkoman.. ) Har gått på den i 1 mnd i morgen og jeg har toppen spist 2 sjokolader... så den hjelper meg på akkuart den... har lagt om kosten også og har gått ned 8kg.

Reductil er ikke ment å være "lathans-slanking". Den er ment som et hjelpemiddel for å gå ned i vekt. Det er ikke selve reductilen som sørger for vektnedgangen, men der i mot det at man mister "søthungeren" og får nedsatt matlyst. Det var i hvertfall dette legen sa til meg.

Desverre er det mange som bestiller dette på nettet og ikke får oppfølging av legen. Det er ikke bra. Jeg har selv erfart at reductil kan være " skummelt" (skrev om det lengre ned på siden her).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...