Gå til innhold

Takk for koselig treff :)

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist. Det var koselig at vi ble så mange som 9 stk. Maange nye fjes, selv om det er ett par stykker som snart blir borte igjen pga forestående fødsler :) Lykke til :)

Vi får satse på ett nytt treff før de to blir borte igjen :) Så det er fritt fram for alle å komme med ett forslag på tid og sted :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5571626-takk-for-koselig-treff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Det var kjempehyggelig på treff ja, så håper det ikke blir så altfor lenge til neste gang :-)

Men det må nå her nevnes at det ble et DYRT treff i mitt tilfelle...jada...jeg kom ut noen bittesmå minutter etter at parkometeret hadde gått ut og da hadde selvfølgelig parkometerdjevelen allerede rukket å legge fra seg en unødvendig bot under vindusviskeren min :-(

Arg...en dårlig slutt på en ellers fin kveld.

å fy søren... godt je gikk ut i tide da... Men det er sure penger. Kunne jo ha fått masse fint til babyen for de kronene :)hehe. Men veldig synd det gikk slik for deg. Føler med deg. Tror je hadde blitt sint. hehe. Men de vaktene passer jo på som noen smeder, så en må passe tida godt selv. Men vi får satse på treff på CC neste gang da vøtt, for da slipper en slike ting. hehe. Det er bare å finne en dato og klokkeslett å sette opp ett forslag. Je tør itte å sette opp noe før je har vært på jobben tirsdag og fått sett på vaktlista hvordan de skal forandre den for meg nå som je er blitt halvt sykmeldt.

Ja takk for ett kjempe koselig treff... :))

Synd hei83 fikk bot da... Lei avslutning på en ellers så koselig kveld... :))

Nå reiser jeg på ferie i 14 dager så håper neste treff er etter jeg kommer hjem igjen... Kommer hjem den 23 juli... :))

Så ønsker alle en kjempe fin sommer ferie... :))

Klem fra

Hei jenter! ja veldig fint å treffe så mange med mage hehe.. dere er så koselige! Jeg håper vi snart treffes igjen. Jeg har ferie til 24 juli men spørs om det blir noe jobbing på meg fremover med denne bekkenløsninga da.. gleder meg til neste møte :)

så dumt med den bota da! de er raske til å gi bøter ja..

Ja takk for koselig treff. Moro at det kom så mange... Har ferie nå så det blir en stund mellom hver gang jeg kommer meg på nett( har ikke internett hjemme enda). Gleder meg til neste gang. Dere får prøve å parkere på den plassen som er litt lenger bort, der var det gratis å stå etter kl. 17.00. Da slipper man å tenke på tiden også. Var veldig synd med bot!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...