Gå til innhold

Mistet igjen

venter på septemberbarnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I februar var jeg 12 uker når jeg mistet og nå var jeg 9 uker. Har en gutt på 6 år og en jente på 1,5 år. ja det er kjempetungt å miste og redselen for å miste igjen er stor. Den første gangen sa legen at det var best at kroppen skulle ordne opp selv, Og det var et helvete, hadde rier fra kl 11 til 18.30 og da var det helt tomt for varmtvann.Blødde kjempemye og i ca 14 dager. Denne gangen hadde jeg utskrapning, blør nesten ikke noe og har ikke noen fysiske plager.

Hvor langt på vei var du da du mistet, har du fått noen forklaring på hvorfor. fikk bare beskjed at det var max uflaks. Skal dere prøve igjen? Vi skal nok det, men er engstelig....

Hei, Jeg hadde MA når jeg var hhv 12 og 10 uker på vei. Jeg har to gutter fra før på 3 1/2 og 1 1/2. Jeg fikk utskrapning begge gangene, måtte skrapes to ganger begge gangene. Nå siste gangen fikk jeg infeksjon og har ligget på sykehuset noen dager, kom hjem i dag. Du kan lese litt mer på innlegget " mistet 2 ganger etter hverandre...." . Kanskje noe av infoen der er nyttig for deg også. Det virker jo som vi har en ganske lik historie ift de to siste abortene.

Håper virkelig jeg får noen svar, for nå er det tatt noen prøver, endelig. Mulig det er max uflaks for begge. Ønsker deg lykke til :-) Vi kommer nok til å vente en stund med å prøve igjen, vil gjerne la kroppen få litt hvile etter alt den har vært gjennom den siste tiden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...