Gå til innhold

kjeder meg, kjeder meg, kjeder meg..............bare pjatt!

Anbefalte innlegg

har kun bim å holde meg til, men føler det er litt lite spennende aktiivitet her nå.. med det mener jeg at jeg føler det har vært så liten aktivitet på de som har ikm denne måneden -men for all del, jeg mener ikke at det kun er dem som har lov å være her. Det er bare så utrolig spennende og givende å lese om alle de som lurer på om de er gravide, tar en test og forteller oss resultater.... føler det er så manges som venter ikm denne uken, men så få som har fått resultat.

Lurer på om jeg skal sku på lyset (det har vist blitt litt mørt her inne) skrifte på vaskemaskinen, ta meg en is og finne en film på tv, men kan jo ikke lukke bim for det om!

Fortsetter under...

Musefjerten: Det er ikke dumt å spørre! IKM= ikke kommende mens.. Eller den dagen du forventer mens!

Ellers så må jeg si meg enig i at det er lite aktivitet her i dag! Selv om jeg ikke har IKM, så svarer jeg! Har begynt på provera i dag jeg, så jeg venter på tr jeg da..:o)

Når har du IKM?

Kjeder meg og - akk, de lange, begredelige luteal-dagene.

Kanskje manglende aktivitet har å gjøre med temperatur..? Jeg er iallfall helt utslått i varmen, etter jobb har jeg ikke gjort stort. Er glovarm og tenker på at jeg må vente en uke til for å teste.

Har så mange venninner som er gravide eller nettopp har blitt mødre at jeg lever litt i ett babyvakuum :) og som følge av det leser jeg triste og glade baby-historier om hverandre og lever meg inn i det med snørr og tårer. Lurer på hva slags nervevrak jeg ville blitt som gravid med denne slags ekstrem-føleri som ikke-gravid! :D

Uansett, føler med deg i din kjedsomhet.

Hvis det er meg du spør om nårtid jeg har ikm så vet jeg sannelig ikke.

1 mnd uten prevansjon så jeg aner ikke hvordan syklusen min er... har ikke hatt kontroll på den på 10 år...er på dag 29 nå, skal teste i morgen. Teste positivt på dag 27 i mitt første svangerskap, testet negativt på dag 27 denne gang...

om ikke jeg får klaff så håper jeg mangen andre gjør det, tenk om alle fra uke 28 får resultat før oss i uke 27!!!!

Annonse

jo da...tror marsklubben har sikkert plass til maaaange flere...

Selv er jeg egentlig ikke trett, men lurer på om jeg skal gå å legge meg bare for å komme meg raskere til testen..... men har ingen symptomer så den er nok negativ..

Hvor mange pp har du?

Kjeder meg jeg å.

tenkte kansje å legge meg snart.

Er så gårr kjedeli i disse vente dagene. Har IKM på tirsdag. har en følese at ikke tr kommer, for jeg har jo blitt spådd at jeg blir gravid denne mnd.

Annonse

Takker for det. =)

Kjedeli at det er for tidli å teste ennå.

Men har ett symptom da, som jeg ikke har hatt de andre pp. Ømme bryster og stikkninger i brystene.

hmmm....

vente vente vente.................................

phu.... kjedeli

ja får håpe alle sammen forsvinner slik at bli gravid forumet blir tomt...

og slitere forumet for ikke å glemme dem!

hadde vært herlig at de forumene bare kunne slettes ikke sant!

At ALLE ble gravid med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...