Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 På babyverden.no er jeg 7+1 idag, og jeg skifter ikke uke før onsdag. Her på BIM snudde det idag, og det står at jeg er i uke 8! Hva er riktig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg forholder meg til babyverden sin utregning jeg. Der er det alltid rett, mens her inne får de ikke med seg at jeg skifter torsdager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 6. juli 2006 #3 Del Skrevet 6. juli 2006 det kommer jo alt an på når tid første dag av siste mens var! Sikker på at du ikke har kommet borti slik at dagene har forflyttet litt på seg. Men i følge BIM sin regning så stemmer det at du er i uke 8 når du er 7+1, du har 7 fullførte og er dermed i din 8. uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #4 Del Skrevet 6. juli 2006 Ok, Rose DA forstår jeg:-) Og det er jo litt enkelt også da...*rødme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå