Gå til innhold

kanskje teit innlegg, men shit la gå.**skravle skravle**

Anbefalte innlegg

Jeg sitter o f t e her på bim-sidene. Egentlig hver dag. Vi har lap-top i stua, så samboeren min og jeg er alltid her sammen. Han ser litt på TV, går ut å røyker (I know...), sitter i mobil osv osv. Mens jeg sitter pal her inne;) Det hender jo han låner PC'n for å smurfe litt han også, men det tar som regel kort tid....

Mange ganger ser han bort på meg, rekker etter hånda mi og spør

"...jaaaaa??? Er det noen som svarer på innleggene dine nå da eller....???". *humre humre*

Og jeg smiler tilbake og sier "jaaaaada......" ;)

Så..... Veit samboeren/mannen deres egentlig hva dere gjør så mye på weben? :) Eller er de helt utvitende om at d e r e stadig blir vitende?

Jeg syns hvertfall at det ålreit at han engasjerer seg litt:)

Fortsetter under...

Mannen min vet hva som skjer her ja, snakker ofte om det og av og til får han lese innlegg som jeg tror han er interessert i :-) Han synes det er kjekt at jeg er så oppdatert, for han vil jo så gjerne bli pappa. Det er takket være disse sidene at vi har utredning og vet når el er osv...

Han er fullt klar over hva jeg gjør på denne pc`n. Hver dag jeg kommer hjem fra jobb, så sier han : "Ja, du skal vel inn å bimme litt du nå", så smiler han:) Det plager ikke han noe idet hele tatt. Men han skjønner ikke helt at jeg ikke blir lei, sitter her hver dag:) Man blir hekta sier jeg da, og det er det vel fler her som kan skrive under på;-)

Annonse

Jeg sitter også mye her, men imotsetning til dere får jeg litt sure kommentarer. Men jeg velger å ta dem litt ironisk. Han har også en diskusjonsside som han sitter minst like mye på, men om han leser her inne -det tviler jeg på. Men det gjør ingenting, noe må jeg få ha for meg selv ogå!

ja... jeg er hekta egentlig. Selv om jeg sa at hvis jeg fikk TR nå, så skal jeg holde meg litt unna all baby-prat. Men hvorfor?? :) Jeg er her like trofast nå som før:)

Jeg har lært så utrolig mye om meg selv (les:kroppen min) etter å ha vært her. Så nå venter jeg egentlig bare på å bli gravid jeg! hehe...

Men det er jo artig å lese hva andre spør om og andres graviditet:) Så hvorfor kutte ut BIM?

Hei!

Jeg driver ofte her inne jeg også.. Ikke alltid like aktiv, men...

Og innimelom kommer samboeren min inn og spør om jeg har lagt ut noe og hvis jeg har det, leser han gjerne. Så han viser heldigvis interesse...

Begge er like gira på å få det til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...