applsn Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 har selfølgelig fått bekkenløsning, og det gjør helt grusomt vondt...jeg kan ikke gå/spasere uten at jeg får vondt..har så vondt når jeg skal snu meg om natten at jeg nesten begynner å gråte..og jeg kan ikke sitte helt rett opp og ned eller med føtterne i sofan, da klarer jeg nesten ikke å røyse meg opp etterpå.. har fått bekkenbelte, men siden jeg kun skal ha det på meg når jeg går, så blir det jo ikke akkurat brukt så ofte, siden jeg får vondt da.. har prøvd å ligge med pute mellom bena om natten, men det funket dårlig for jeg er så urolig.. bekkenplagene begynte i uke 30 og jeg er i uke 34 nå og smertene blir bare verre og verre.. den eneste tingen som virkelig har hjelpet, var bassenget..men hær koster det jo 85 kr per gang og det er jo ikke akkurat billig..vet dere om det går ann å få dekt mens man er gravid?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5570671-huff-har-s%C3%A5-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå