Gå til innhold

Voksipose,sovepose,ullpose,dyne, what?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så på Lammy dunposen i dag..

Den var kjempe flott!:)

Så jeg regner med at det blir den jeg skal ha..

Hadde egentlig tenkt å kjøpe voksipose, men den var for slarkete og tungvint.. Tror jeg kommer til å få mark av alle snorene!

Ja jeg hadde bestemt meg for voksipose, leste så mye fint om den også ser den jo fin ut, men da jeg så på den i butikken ombestemte jeg meg fort gitt... man kan jo knyte seg ihjel med de greiene der! Damen i butikken hadde hatt en voksipose selv, og blitt helt tullete av den så hun hadde kjøpt en annen pose selv...

• 2 uker senere...

Annonse

jeg har også lurt på dette..men jeg tror jeg ender opp med en liten sovepose. Skal tåle like mye kulde som voksiposen, men er myyye lettere og myyyye enklere å ha med å gjøre...

posen med lammeskinn var fin, men den passer dessverre ikke inn i budsjettet :(

• 3 uker senere...

Voksi kan føles litt tungvint ja men en lærer seg fort til det.

Fordelen med voksi er at den kan brukes lenger, brukt den mye i pulk også. Har lammeskinn pose også men den vart fort for liten...

og så slepp en prokke på barna masse klær da posen er veldig varm, og blir barnet varmt i posen kan ein åpne opp og f.eks bare ha "sidene på posen" over barnet....

Jeg har vært veldig fornøyd med min voksipose! Det har ikke vært problem med snorene, systemet skjønner en fort. Så deilig med ull, og trekket kan vaskes uten problem. Jeg satte så stor pris på at den kan bli så tett oppe rundt hodet, deilig når det ble vinterl. Brukte posen til jenta mi var nesten tre år. Dessuten kan man bytte ut innerposen hvis en vil ha en sommerpose. Og blir man lei av trekket kan nytt kjøpes separat. Det har mange av mine venninner gjort.

• 2 uker senere...

Vi har hatt Lammy dunpose, og synes den er helt super. Kan også snøres helt igjen oppe, og vaskes. Det er en dame som importerer slike fra Tyskland og selger dem på finn.no. (Rita et eller annet). Ganske mye billigere enn babyshop.

Min venninne som har voksipose, ville selge sin og kjøpe en Lammy når hun så den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...