Tonemor79 Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Hei! Er det noen der ute som vet hvor lang ventetid det er på fryseforsøk på St.Olav for tiden?
Sunniva78 har to små Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Har hørt at de skal begynne med kvelds-og helgejobbing framover for å få bort køen. Deretter vanlig. Så jeg tror nok at du slipper å vente så lenge:-) De har forresten ferie i juli, men full fart fra august! Lykke til da!
Tonemor79 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2006 Tusen takk for det:) Håper å få starte om ikke så alt for lenge, har nemlig 5 egg som ligger og venter:)
Ambra, 2 IVF+2 frys+2 avbrutt Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 For 1 1 /2 uke siden fikk jeg avtalt forsøk i uke 34 , eller den uka som starter med 21 eller 22 august - litt usikker på ukenr. Men så er jo jeg så "heldig" å ikke ha noen syklus whatsoever, så jeg slipper jo å vente på at jeg får mens av meg selv... Da nevnte sykepleier at de hadde tatt unna en del på kveldstid, så hvorfor ikke prøve å ringe etter sommerferien ? Kanskje er du i gang før du aner det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå