Gå til innhold

var det noen av dere som kjente på dere at dere var gravide?

Anbefalte innlegg

at du nesten ikke gadd å teste? Slik har jeg det! (hadde det også slik sist jeg var gravid) Venter mens om 3 dager, har ømme pupper, stikk og mensmurringer i magen, var kvalm i dag morges og ble bilsjuk (noe jeg ALDRI blir!!) er mye oppblåst i magen og sliten og trøtt...Noen som kjenner seg igjen?

Jeg føler alt sier til meg at jeg er gravid, føler en test blir bortkastet liksom...Merkelig :-) men jeg må vel teste uansett :-)

Fortsetter under...

jeg har det akkurat som deg - jeg føler meg gravid jeg også! Har ennå tilgode å få en positiv test, men så lenge TR uteblir er det store sjanser, er 1 uke over IKM nå, har aldri vært så sen/uregelmessig før. Hadde flere symptomer forrige uke, men de har avtatt noe nå, akkurat som ved min første graviditet. Da kjente jeg kun noen få symptomer helt i begynnelsen og så gikk de over. Skal teste igjen i morgen tidlig, må liksom se krysset før jeg jubler da =)

Skal du teste snart også?

ååå, så spennende!!! :-)

Når testet du sist? jeg tror jeg tester i morgen, skal på grillfest på kvelden, så greit og vite :-)

du er nok gravid da, siden du kjenner deg godt igjen, samme som meg. før har alltid hodet sagt "ja, du er gravid" men magen har sagt "nei, du er ikke det" nå er det helt omvendt, hehe.

krysser alt for deg!!! xxxxxxxx

Annonse

Hei HI!

Testen min ble negativ i dag også, spørs nok ikke om magefølelsen min tar feil. Men ingen TR ennå heller, så får bare vente å se da... Krysser fortsatt fingrene for deg xxxxxxxxxxxxxx

Klem anonym1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...