Gå til innhold

var det noen av dere som kjente på dere at dere var gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at du nesten ikke gadd å teste? Slik har jeg det! (hadde det også slik sist jeg var gravid) Venter mens om 3 dager, har ømme pupper, stikk og mensmurringer i magen, var kvalm i dag morges og ble bilsjuk (noe jeg ALDRI blir!!) er mye oppblåst i magen og sliten og trøtt...Noen som kjenner seg igjen?

Jeg føler alt sier til meg at jeg er gravid, føler en test blir bortkastet liksom...Merkelig :-) men jeg må vel teste uansett :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har hatt det sånn nå :) og fant ut i dag at jeg er 5+3 på vei :)

Har ikke vert kvalm, men er uvel i magen, ømme bryst og er supertrøtt hele tiden!! + at magen romler konstant :)

 

Testet som sagt i dag, men var ganske skråsikker på hva testen ville vise :)

 

Lykke til uansett, merkelig hva kroppen sender oss av signaler :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var sikker på jeg var gravid!! Hadde M murringer over en lengre periode før jeg ventet den,humørsvingninger til de grader...noe var litt anderledes! Tok test=negativ! Ventet til 3 dg etter IKM fortsatt negativ...gikk til legen og der fikk jeg bekreftet: JA jeg ER gravid :) Lykke til,håper det slår positivt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja jeg kjenner meg igjen, og jeg var sikker på at jeg var gravid....men siden vi har prøvd i over 2 år på nr to ville jeg ikke 100 % stole på den følelsen alikevel.....men det kunne jeg trygt ha gjort. Jeg tok test i går og den var POSITIV. Så jeg er ca 5 uker på vei. Jeg hadde veldig stikkinger i magen og ømme pupper-har heldigvis sluppet unna kvalmen,enn så lenge. Humøret er som en bergogdalbane og energi nivået heller dårlig.

Jeg ønsker deg lykke til. La oss høre hva testen sier!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar =)

 

Jeg kjenner meg igjen med humøret! er det mulig å svinge så mye?!?! hehe. ene øyeblikket er jeg veldig lykkelig, så deppa, så er alt negativt, så gråter jeg, så ler jeg osv...slitsomt også, hehe :-)

Skal teste i morgen, skal gi dere svaret :-)

 

Klem Hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...