Lene27 Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Da har ho mor blitt ei blond tuppa Da er sveisen i boks til daten i morra, men aaaaaaaaaaaaaaner ikke hva jeg skal ha på..... Hva tror dere da???? Har jo ikke vært på byen på 1 1/2 år... vi skal på resturant på enkel middag...ikke så formelt der... og så på sommershow (konsert) og så ut på pub/bar etterpå.... gleder meg stort til å bare være oss to som kjærster og ikk bare mamma og pappa hele tia... åh, så kooooos det skal bli )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Heldige deg som har ny sveis. Jeg prøvde å bestille meg time hos frisøren min i dag, enkte jeg skulle farge og klippe meg på lørdag. Men da var det helt fullt. Buhuuu, og jeg som hadde gleda meg så mye til ny sveis. Men så koselig det hørtes ut med en skikkelg date da. Blir sikkert kjempe koselig for dere begge. Man trenger tid til å pleie kjæreste delen av familien også. Kos dere masse og så får vi vell rapport om det var en vellykket kveld på lørdag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 åhh.. det er lite herlig det! Frisør er alltid ett sikkert stikk.. Ang antrekk så er det jo sommer og sol (?), så kanskje en sommerkjole/skjørt kunne være litt greit? Er jo litt kjekt å pynte seg for typen når man har muligheten!! Trenger vel kanskje å se oss i noe annet enn "mamma-antrekket" de også??? Kos dere masse masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 7. juli 2006 #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja, da er vel du på date du:-) Jeg var i går jeg. Vi hadde 4 års bryllupsdag:-) Veldig koselig å bare være oss to, men jaggu snakka vi mye om ungene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå