Gå til innhold

Tok en test i går,jeg.....

Anbefalte innlegg

og den var negativ..Har ustabil syklus, så vet ikke helt når jeg har ikm, men venter på tr nå...Var forberedt på at testen var negativ, men ville ta fordi jeg skal på en fest lørdag. Men: forrige gang jeg tok en gravi-test var i mars da min kjære og jeg jublende kunne konstatere et stort tydelig kryss på cb-testen, men vi mistet vår lille i MA i mai....Gårsdagens test vekket så mange følelser, så dagen i dag har ikke vært så god :-(

*et lite hjertesukk fra meg*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5570085-tok-en-test-i-g%C3%A5rjeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å lese... synes det alltid er trist å høre om sa eller ma. Håper du kan snakke om din kjære om dette og komme deg igjennom resten av dagen sammen med ham.

Jeg venter også på enten tr eller positiv test nå men vet ikke helt når jeg skal vente , skal teste i morgen -på dag 30. Testet på dag 27, men den var som forventet negativ. Regner med negativ test i morgen også...

Håper du får et stort blått kryss om et par dager...

Sender deg mange tanker!

Tusen takk for det, Rose!

Føltes godt å lette sitt hjerte her...Samboeren min og jeg kan snakke om alt, så vi har gledet oss sammen, sørget sammen og håper nå sammen på et mirakel...

Lykke til med testen din! Håper det klaffer for dere =)

Du har et barn fra før?

Det var trist å høre Alba. Negative tester er noe herk, de knuser drømmer og håp, burde vært forbudt!!! Da håper jeg enten at tanta kommer fort slik at du får begynt på ny syklus, eller at hun ikke kommer for du er gravid og det var fortidlig å teste! Sender deg en stoooor trøsteklem!!!!!!!!!!!!!

Ja jeg har et barn fra før. er kjempefornøyd og lykkelig, prissetter hvert minutt jeg får med ham. Han gjør virkelig dagen min perfekt. Likevel ønsker jeg ham den gleden det er å ha søsken, og jeg ønsker en "stor familie. Er litt redd det er noe galt inni der pga problemer med hormonspiralen så jeg venter spent på enten positiv test eller tr.

Ble lett gravid forrige gang, og kan som sagt før stå over et par måneder om det er det som skal til for at dere som virkelig fortjener det, skal få et kryss.

Jeg vet hva jeg har og er evig takknemlig. Håper indelig det blir deres tur snart å oppleve denne lykken. ( men ikke tro at alle dager er rosenrøde -det første året var temmelig tøft -ikke pga ungen for han var uendelig snill -men pga forholdet fikk seg en kraftig prøve av alle omveltningene, men dere som sliter har vel slitt med prøvelser i forholdet på andre måter)

Sender en stor klem og mange lykkeønskninger...

Håper du får et klart blått kryss -eller to blå streker om et par dager!

Annonse

Tusen takk for pene ord og lykkeønskninger, Rose. Du er raus og omtenksom =) Skjønner så godt at du ønsker deg stor familie. Håper du får oppleve det snart! Ønsker deg lykke til med prøvingen! Tenk så moro det hadde vært om det klaffet i samme periode for oss =)

Sommerklem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...