Elvedatter Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Etter å ha lest og svart på vogn innlegget til Marekatta så har jeg begynt å lure på om jeg har lyst å skifte vogn. Så jeg har titta litt på nett og ramla innom babyshop et par turer. Ble så overveldet begeistert av hvor lette disse tre hjulingene er å styre, trenger jo ikke styre med skuldrene over hodet. Og så lette de virker å kjøre rundt på trange steder som kjøpesenter ol. Har vært veldig fornøyd med simo vogna hele tiden jeg asså men har virkelig ikke merket før nå hvor tung og vrien vogna mi er. Nå har jeg virkelig lyst på ny vogn. Så nå har jeg og pappa hatt et lie familie møte og vi kommer nok til å kjøpe ny vogn. Men hva slags merke skal man velge? Har dere noen forslag, synspunkter på de forskjellige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Heia... Vi har kjøpt en cerena sportstrille... den er ikke så stor, og fremfor alt så er den billig... slik som jeg ser det så tror jeg personlig at jeg kommer til å bli fort lei av vogner og da trenger man ikke ha dårlig samvitighet når man IGJEN skifter.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Har du en link så jeg kan ta en titt på den Lene? Alle må vurderes nøye vettu ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 6. juli 2006 #4 Del Skrevet 6. juli 2006 http://www.babyshop.no/trille_vogn.htm#Carena vi har den som heter ride, men her oppe i nord har vi ganske mye snø om vinteren vettu, så derfor falt valget på litt store hjul, men kunne tenkt meg den sprint lux til sommerbruk, men der sa sambo NEI!!!!! Kunne ikke få i pose og sekk, mente han.... he he... men neste sommer er nok ny vogn på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 6. juli 2006 #5 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg synes egentlig 3hjulingene er litt ustødige, men det er nå meg det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 7. juli 2006 #6 Del Skrevet 7. juli 2006 Vi har OTH urben jungel, er kjempefornøyde! Er lett å trille, og å bære for den saks skyld.. Klappes godt sammen, og tar egentlig liten plass i bilen. God kalesje, og jeg tror jammen veslegutt både sitter og ligger godt.. ser iallefall ut til at han trives! Det eneste dumme, er at den er litt brei ved bakhjulene, grunnet stabilitet selvfølgelig, men det fører av og til til at jeg må gå små omveier i noen butikker.. Den er litt dyr da.. men som sagt vi er veldig fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 7. juli 2006 #7 Del Skrevet 7. juli 2006 www.onetreehill@nl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 7. juli 2006 #8 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg styrte veldig på med dette vognstyret for ei stund siden. Jeg forelska meg også i disse trehjulingene. Og da i Quinny Comfort Freestyle XL3 (sikkert litt feil skrevet) men ble litt skuffa over at sitte delen på sportsvognen var så smal. Så da ble jeg anbefalt ei utrolig flott og herlig vogn i butikken som heter Jane Slaom Pro, det er også en trehjuling. Den veier bare 8 kg og et utrolig lett og herlig å kjøre. God og lun er den også. Denne selges kun hos Barneverden. Link: http://www.jane.es/construye/index.php?fuseaction=fitxa&tipo=1&id_producte=118&categoria= Sjekk den ut og se om du liker den, jeg er som sagt veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 7. juli 2006 #9 Del Skrevet 7. juli 2006 Se hva jeg skrev til Marekatta:-) Vi bytta til One Tree Hill idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå