Gå til innhold

Noen her som har brukt hormonspiral og som nå er enten gravid igjen eller i "normal" syklus?

Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed om at da jeg satte inn hormonspiralen så ville syklusen ikke bli forstyrret, den ville gå sin vante gang. Det var bare hormonene i spiralen som ville hindre graviditet.

Lurer på om det er det dere har erfart med den.

Venter nå på enten tr eller positiv test, men det er jo litt vanskelig å vite når jeg skal teste.

Sist jeg kjente syklusen min var for 10 år siden, den var da på 32 dager hvis jeg ikke husker feil, men mye kan jo forrandre seg når man går på p-piller, svangerskap, fødsel og amming og hormonspiral...og ikke minst tidens løp.

Hvordan er deres erfaringer....?

Fortsetter under...

jeg tok ut hormonspiralen for 3 uker siden. hadde da hatt den i nesten 2 år og ikke hatt noe serlig mens under den tiden så jeg vet ikke hvordan syklusen min er i det hele tatt. vi har nå prøvd i over 14 dager og sitter her å føler meg oppblåst, kvalm, har ømme pupper og er i dårlig form...har vært slik i noen dager, MEN jeg vet jo ikke når jeg kan teste eller om det kan være noe annet...........

Hei.

Jeg brukte hormonspiralen for inntil et par år siden. Hadde ikke mens da den satt i, ca fire år.

Da jeg tok den ut, kom mensen etter noen uker. Mnd etter det igjen kom den til forventet tid. Jeg har 30 dagers syklus, og det stemte.

Mnd etter ble jeg gravid på forventet eggløsning.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...