Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tankene kom nok frem !

Kommer fra Lillestrøm nå, bare fire, men veldig hyggelig. Utrolig hvor mye man har å snakke om selv om man aldri har sett hverandre før :)

Håper det ikke blir lenge til neste gang,

(tidl LeBj)

Annonse

Var det bare jeg som gikk rett og la meg? :-) Jeg satt og leste "Et barn blir til" på sengekanten da, den med alle bildene i. En fantastisk bok! Jeg kikket for å se hvor langt egget mitt var kommet, og hvis jeg er heldig denne gangen har embryoet delt seg i åtte celler og er på veg ned i livmoren i skrivende stund. *feste seg, feste seg* :-)

Ja, jeg krysser fingrene - *feste seg* ! :)

Sjekket jakken og underlaget, jakken heter Norrønna Falketind, underlaget stod det ingenting på annet enn "Insul Mat", så der ble jeg ikke så klok. Men som nevnt det er gammelt og godt brukt, så det har sikkert kommet nye underlag som er mye bedre nå.

Jakken er helt super, syntes jeg. Puster godt, blir ikke klam på ryggen, selv med sekk, og tar godt av for vind. Eneste jeg savner, hvis man skal være pirkete, er innerlomme på begge sider i front, jakken har kun lomme på ene siden.

Testen jeg nevnte ligger her: http://forbrukerportalen.no/Tester/2005/1128420210.21

God tur, hvor skal dere gå ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...