Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 haddeså vidt det var noen symptomer for noen uker siden,men borte er de nå!!! betyr det jeg kanskje er så vanvittig heldig at jeg slipper,eller pleier de å komme noe senere? er 5 uker på vei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Kan jo være at du har hatt en MA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludda Skrevet 6. juli 2006 #3 Del Skrevet 6. juli 2006 kjære vene....det behøver ikke være en MA.symptomene kommer å går hele svangerskapet.Jeg fikk symptomer tidlig i form av tissetrengt,menssmerter å ømme pupper.Å så da jeg var 4 pluss tre forsvant symptomene å kom tilbake i uke 7.da var jeg mer kvalm å trett.Hvis du er bekymret så få en tidlig ultralyd.det fikk jeg.nå er jeg i 12 uke.har mistet i uke 12 sist gang så er litt på tuppa nå.men tror alt er bra.skal på ultralyd 11 juli.lykke til med bebi i magen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 7. juli 2006 #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Du er nok bare heldig vettu! Jeg har heller ikke noe særlig symptomer. Litt kvalm når jeg våkner, men det gir seg fort, også stikker det i magen hvis jeg går lenge, men ellers er jeg i fin form! Deilig det da. Men er veldig trøtt for tida, sover på sofan støtt. ) Har vært på UL og sett at alt er bra med den lille, så da er jeg bare glad jeg slipper å være mye dårlig og slapp. Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juli 2006 #5 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde ømme pupper fra ganske tidlig av, men ellers hadde jeg ingen symptomer før ca uke 8, da kvalmen startet. Dette varte i 4-5 uker, og siden det har jeg hatt lite symptomer igjen. Jeg er 20+4 nå. Du skal bare være glad så lenge du slipper å plages, og kos deg masse videre med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå