Gå til innhold

hei, har vært borte fra bim leeeenge nå.. Noen kjente som har kommet hit?


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei suppa, her er jeg vettu!

Hyggelig at du kommer og kikker etter meg, har sett etter deg lenge, men vet at du har vært litt uten nett en stund. Smugkikker litt inne på ass. befruktning. Trist med Minnie79. :o(

Jeg er 8+3 i dag, så du har jo vært borte en stund. Har vært mye bekymret pga blødninger, men har vært på 2 UL, og alt ser bra ut så langt.

Hvordan går det med deg da? Gratulerer som nygift, håper dere fikk en fin dag sammen, selv om det gikk fort i svingene. :o) Setter du snart i gang med EL-stimulering eller?

Hadde en rar drøm i natt, om at jeg traff på en dame som sa at hun var gynekologen min, og nå skulle hun bare ha en siste undersøkelse av meg, så skulle vi bli godkjent for prøverør hos den flinkeste legen i hele landet. Dette var faktisk på julaften. Måtte forklare at vi faktisk hadde blitt gravide helt på egenhånd, og da ville hun heller undersøke mannen min, hihi.

Har tenkt mye på deg vennen, håper alt er bra med deg, og at du ser frem til den spennende høsten du har i møte!

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

Så koselig å høre fra deg igjen. Og så super super hyggelig å høre at dere ahr klart det. Dette var så utrolig fortjent det !!!!! Jeg er litt nysgjerrig hva som skjedde den mnd du ble gravid, gjorde dere noe spes, eller ble det plutselig bare sånn? Det er jo det som regel hender.. (klamrer meg til håpet om at vi skal klare det selv vi også..)

 

GRATULERER SÅ MASSE..

 

Bryllupsdagen var helt fantastisk. Den fineste dagen jeg har hatt. Pappa gråt fordi han var så rørt, og da begynte selvfølgelig resten å gråte også. Var veldig rart å se han gråte, han er liksom ikke den typen. Men det var jo veldig hyggelig også da :)

 

I dag begynte jeg med nesespray jeg.. Det er i grunnen ganske vemmelig,for det smaker så ekkelt.. Jeg brekker meg hver gang jeg kjenner smaken i halsen.. Sklir jo ned fort.. Men det er jo verdt det om det blir baby ut av det.. Uansett er det ikke lenge til uke 33, det er da alt skjer.. Spennende tid i møte..

 

Jeg er så redd for å ødelegge noe, legene sier jeg skal leve som normalt under sprayingen, men jeg tørr ikke nye en utepils i sola en gang. Så i dag kjøpte min kjære munkholm til meg og han.. Føler meg nesten litt gravid da.. Drikke munkholm på en fredagskveld.. :)

 

Morsom drøm du hadde forresten. Måtte le litt da jeg leste den.

 

Stor klem til deg SUPPA :) Thi-hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okej...H_f betyr hammerfest...

men da er du ikke den gøril som æ trudde,trur æ..Ho e fra hammerfest..

 

Men hei likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere hadde en flott dag! Bryllup er jo generelt rørende, og særlig når man ser sine nærmeste bli rørt også. Husker at jeg ikke kunne feste blikket på noen når vi gikk opp kirkegulvet, for da presset tårene på.

 

Jeg ble gravid på første pergo-kur, så antar det gjorde utslaget. Gjorde ellers ikke så mye annerledes, men vet vi traff bra på med kosen. Tok digital EL-test, for å være sikker på å treffe. Vi har begge tatt sink og selen en stund, men ellers brukte vi ingen kjerringråd. Ikke salvie-te eller hostesaft. Jo, jeg drakk masse grapefruktjuice. Men det har jeg gjort før og, uten at det hjalp da, så jeg regner med det var pergoen som var det lille dyttet vi trengte. Var faktisk sikker på at det ikke hadde klaffet, så ble veldig overrasket over positiv test.

 

Håper nesesprayen din gjør jobben sin, og at uke 33 blir en lykkeuke! Bare 6 uker til, det går fort vettu! Skal du ha noe ferie før den tid? Da pleier tida og gå enda fortere. Jeg teller ned til neste UL som er 1 august, det er ca halvveis til uke 33.

 

Hihi. Munkholm og Clausthaler er tingen vettu! Vi holder det fortsatt skjult for familie og de fleste vennene, så jeg får late som det er vanlig øl jeg drikker. Min kjære har bursdag i dag, så vi skal feire nå, med venner og grilling. Bare gutter, så de legger vel ikke merke til om jeg drikker alkoholfritt eller ei.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...