Gå til innhold

Gravide i Bodø/omegn

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sirimora

Tenkte også jeg skulle be om en sjekk etter ferien,

har veldig lyst til å høre hjertelyden.

Har fått innkalling til UL på sykehuset 12 sept, blir kjempespennende:)

Er snart 12 uker på vei, men nesten ingen som vet noe enda. Litt morsomt egentlig, å se hvor lenge vi kan holde det hemmelig.

Ved begge de to forrige var det liksom offentlig nokså tidlig.

Men tror nok jeg må informere arbeidsgiver snart, gruer litt:)

Venner og familie vet det.....Men har ikke fortalt det på jobben...gruer også litt. Jeg er lærer og har lang ferie...kunne ikke si det før ferien, da var det for tidlig. Når skolen begynner er jeg i uke13-14...da er det liksom litt seint...

Gruer meg til å fortelle det til foreldrene og elevene i klassen...vet de vil ha meg der....men slik er da livet.

Jeg skal bare være hjemme fra feb til nytt skoleår i aug. Mannen skal ha 6 mnd hjemme denne gangen.Så jeg blir ikke så lenge borte fra jobb:)

Jeg har mye mage allerede...orker ikke vise meg i byen eller på city nord....i tilfelle jeg møter foreldre. Vil ikke at de på jobben skal få vite det av andre....

Har du fått mage??

Gjest Sirimora

Har ikke fått noe babymage enda, men har vært veldig oppblåst frem til jeg nettopp kutta ut melk og appelsinjuice, så det har faktisk sett ut som om jeg var langt lengre på vei enn jeg egentlig er:) Men nå er det mye bedre.

Har akkurat begynt i jobben, så derfor gruer jeg meg til å fortelle det.

Er redd for at de skal tro jeg tok jobben (et langvarig vikariat) slik at jeg skulle få rett til fødselsperm. Litt ekkelt å komme så tidlig å si at jeg skal ha barn igjen. Men som du sier; slik er livet.

Er jo i uke 12 nå, så jeg burde si det snart.

Er du lærer her i nærheten eller i byen?

Dattra til typen går på barneskola her på H, begynner i 5 nå. (har ingen kjenskap til lærene der siden datra mi går på ei annen skole:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...