Gå til innhold

Orgasme og blødninger?


ormeynglet

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har vært littegrann plaget med brun utflod til og fra. Kan gå dager mellom hver gang, men det er der.

Sist jeg og sambo hadde sex så kom det litt rosa på papiret på kvelden etterpå. I dag hadde vi sex igjen, men ikke samleie, og fikk en blødning på ettermiddagen i dag. Startet med littegrann brunt og litt friskt blod etterpå. Det gikk vel over med det samme nesten, men er bekymret.

Kan man få blødninger etter orgasme uten samleie også?

 

Skal til legen i morgen, og håper jeg får komme på ul. Er 6 + 0 i dag.

 

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd akkurat det samme!

Hadde det slik i forrige vangerskap, og fikk tidlig UL pga det. Der så de hjertet til jenten vår slå i uke 6/7 :0)

Jeg er nå i uke 5, og blødde etter sex i går. Jeg ble, som i forrige svangerskap, helt i fra meg, men føler at det går bedre nå. I dag er det bare brunt som kommer...

Jeg skal bestille privat UL, hos den samme som jeg hadde forrige gang. Da slipper jeg henvisning fra legen også.

 

Lykke til, håper det er ufarlig for oss begge!

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....får dere litt mensmurringer etter orgasmen? det kjennes som livmora strekker ekstra på seg etter orgasmen...normalt eller????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, og takk for svar! Jeg dro til legen i dag og fikk komme rett inn til ul. Etter mye om og men så fant han el lite hjerte som slo!! En fantastisk følelse når han sa det ja.

Men jeg hadde et hematom i livmora som forårsaket blødningene, og det øker sjansen for sa littegranne visstnok. I tillegg så hadde jeg en cyste på ene eggstokken, men det var visst vanlig det også.

 

Jeg er bare så glad for at han fant et lite hjerte som jobba på høygir.

Jeg er foresten 6 + 1 i dag.

Han sa også at det var bare å leve akkurat som før, både i forhold til sex og til trening. Så litt blødning etter orgasme og sex var visst ikke noe å bekymre seg for, helt vanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så bra at den lille spiren din klamrer seg fast :-)

Håper på det samme her, selv om jeg har blødd litt til i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...