Sussa85 - snart 2? Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Tenkte jeg måtte skrive ett positivt innlegg selv om jeg har hatt værdens værste dag......Har rideleir denne uken..masse unger å holde styr på, mine assistenter fikk sparken..så kan tenke dere åssen de oppførte seg...tusen klegg på tur...vondt i magen...gikk 1 mil på asfalt.. Og tante rød kom..Men hvet dere hva? JEG er GLA for d jeg...for da jeg ihvertfall komme meg over på en ny prøveperiode...regna nesten med å få en måned uten mens.....Fram til i dag har jeg stressa så mye at jeg tror at mens uteble av dette..i dag fikk jeg MYE annet å tenke på...ergo..kom mens..MEN VI VAR på tur i skogen! sukk POSITIVT: = ingen menssmerter...merkelig Så da har jeg ett spm...gikk 35 dager i denne syklusen..når kan æ forvent eggeløsning da? blir jo håpløst å finne ut uten tester vel? humss....hakke lyst til å stresse i 2 pp... Men litt lyst til å treffe lell! Gode råd er dyre??? Klem fra ei sliten, litt furten men alikvel letta meg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5568979-ja-da-kom-tanta-mihopper-da-over-p%C3%A5-2-pp-s%C3%A5-helt-greit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Uff da, høres ikke ut som en kjekk uke nei... var du alene tilslutt da, med barne? Siden assistentene fikk sparken? Eller fikk du noewn andre til å hjelpe deg? Ikke godt å si når du har el, for det kommer an på hvor lang luteal fase du har (fasen mellom el og ikm) Men gjennomsnitlig så varer en luteal fase i 14 dager, sp da er el kansje dag 22? (35-14=22) Men vil anbefale deg å el teste jeg, eller tempe, eller begge deler, for da vet du sikkert når din el er. Hos meg, f.eks, er luteal fasen 13 dager, så har el en dag tidligere enn det gyn trodde :-) Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5568979-ja-da-kom-tanta-mihopper-da-over-p%C3%A5-2-pp-s%C3%A5-helt-greit/#findComment-5569051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Men ikke misforstå meg:) Vet jo at du er så hyggelig mot dem som blir skuffa i 1 og 2 pp:) Er jo IKKE noe synd i meg....og det mener jeg..har forventa å bruke litt tid ja..men det hadde jo vært bra om alle kunne blitt gravid i 1pp:) Det er bare så deilig at mensen kom slik at jeg slipper å få så sinnsyke sykluser..TAKKnemmlig!! hehe... Nå sitter jeg jo hjem i sofan min og dagen her blir snart glemt! Ny dag med nye muligheter i morgen....!!! Det ødela litt for hytteturen min da..ekkelt med perioden og ikke dusj..vurderer å bli hjem i helga ja.. MEN jeg skrev lenger opp: Ingen menssmerter...TOK FEIL DER GITT..rett etter jeg posta innlegget her tok det ett skikkelig tak..hehe..så nå er d snart smertestillende tror jeg...at det skal komme slik kastende over en da? hihi.. Hvordan er det med deg da? Håper den sitter for deg snart! Kan ikke vite åssen du har d i 15 pp...men har en liten anelse..huff.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5568979-ja-da-kom-tanta-mihopper-da-over-p%C3%A5-2-pp-s%C3%A5-helt-greit/#findComment-5569216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå