lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Er det noen her inne som bor i Moldeområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg er fra Vestnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2006 Juhu ) Jeg og sambo har nettopp flytta fra Trondheim til Romsdal'n. Bor et stykke uttafor Molde, i retning Eidsvåg. Er det fint på Vestnes idag? Har aldri vært der, med tror jeg vet sånn ca hvor det er. Regner med man må ta ferje for å komme seg dit fra Molde? Hehe, nå hørtes det ut som jeg var på tur utover, hehe ;o) Er bare nysgjerrig. Er du gravid, ev. hvor mange uker? Jeg er 8+1. Min første ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 6. juli 2006 #4 Del Skrevet 6. juli 2006 hei hei. jeg bor i kristiansund. jeg har også flyttet fra trondheim. er 28 år og 10+6 på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2006 Halloisan ) Har du flyttet dit nylig? Vi flyttet i mai, så jeg føler meg rimelig viggo venneløs ennå... Har ikke fått meg jobb heller, men håper det ordner seg når ferien er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 6. juli 2006 #6 Del Skrevet 6. juli 2006 nei, har bodd her snart i tre år nå. men synes det er litt vanskelig å bli kjent med noen her. sikkert en grunn det at jeg har jobbet flere forskjellige steder i korte vikariater. og har prioritert å reise til trondheim en del for å treffe gamle venner der. men hadde vært kjekt å blitt kjent med flere i området her ja. spes. nå når jeg er gravid første gangen for oss. hvor langt på vei er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 6. juli 2006 #7 Del Skrevet 6. juli 2006 så nå at det hadde du skrevet lenger opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 6. juli 2006 Første gangen for oss også. Er 8+1. Og er 29 år ) Hvor gammel er du da? Det er jo ikke lengre unna enn at det går an å farte litt mellom Kr.Sund og Molde. Bor forresten ikke så langt fra Oppdølskrysset, der bussen fra Kr.sund svinger til Molde ) Jeg har nettopp vært en tur i Trondheim; anbefales! Jeg gliste fra øra til øra det døgnet jeg var der. Nå er jeg hos foreldrene mine et annet sted i Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 6. juli 2006 Vel, gliste vel fra øreee til øreee, tenker jeg, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 6. juli 2006 #10 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg er 28 år. artig dette nesten like gammel og like langt på vei med vår første vi da. artig at du sier du har foreldre fra en annen plass i trøndelag. for mora mi kommer fra ett lite sted ett stykke fra trondheim. kanskje disse stedene er nesten det samme? ble nysgjerrig nå....... vi bor no ikke avskrekkende langt fra hverandre da nei. liten time imellom oss, eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 6. juli 2006 Hihi, litt nysgjerrig jeg også. Foreldrene mine bor et stykke nord for Trondheim. tar ca. 1 1/2 time å kjøre... Jeg og sambo har ikke internett ennå, for vi bor litt midlertidig enn så lenge. Men regner med vi har det om max 3 uker ) Så fra i morra til da, så har ikke jeg tilgang til BIM, buhu. Men etter det hadde det vært gøy å holdt kontakten ) Kjenner forresten en annen innflytter fra Trøndelag i Kr.sund også... Hu er vel 27. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 6. juli 2006 #12 Del Skrevet 6. juli 2006 oi oi oi. høres nesten ut som om det er samme sted som mora mi kommer fra. det tar også en og en halv time å kjøre..... utover en fjord? vi må holde kontakten da. få deg nett fort fort:) artig at du vet av en annen trønder her å. kanskje vi kan danne en liten trønder bataljon:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 6. juli 2006 #13 Del Skrevet 6. juli 2006 artig å snakke med deg. håper vi sees her inne igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemus meg ;o) Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmm, det ligger i en fjord ja ;o) Detta blir spennende. Litt sein til å svare nå; måtte ta meg en dusj. Nå skal jeg spise ris og se 24. Ikke så mye som frister i matveien for tida, så jeg må spise det lille jeg har lyst på ) Artig å snakke med deg også. Da satser vi på å snakkes senere da. En trønderbataljon i Møre og Romsdal høres bra ut ;o) Lykke til videre med magen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #15 Del Skrevet 8. juli 2006 Bor i Kr.sund,født og oppvokst, er 8+6 nå, er 27 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haater husarbeid Skrevet 9. juli 2006 #16 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei hei, er på besøk fra 3.trimester her. Jeg er fra Hjelset nær Molde, bor oppå skjevikåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå