Gå til innhold

Septemberjentenes treff 21. juli

Anbefalte innlegg

Hei!

Kossen går det med dere alle i sola...? Blei for varmt for meg altså... Prøvde å sitte ute å sole meg, men måtte finne skygge etter kort tid...

Uansett; skal ikkje klage, eg syns det er kjekkere med sol og fint enn regn! Teller ned til ferie eg, men har fortsatt leeenge igjen...

Blir kjekt når me ska ut å spisa på Bølgen og Moi. Meld dere på, alle som vil være med! Kem bestille bord?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5568744-septemberjentenes-treff-21-juli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:o)

Søren, trodde det va denne fredagen. håper eg kan neste fredag men må gi beskjed når det nærme seg. e selvfølgelig med om det klaffe:o) uansett så treffes me på amys nå på onsdag klokka tolv.

Har bare 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uker igjen te termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Begynne fødselsangsten å sette inn eller??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, klart me må pynte oss! Gjøre det til en fin sommer-fest på en måte!!

Glede meg, eg har bare to vakter igjen til ferie den fredagen!!

Anette, oyoyoy - bare ein måned igjen! Tenk det!!

Snakkes i mårå på kafe for de som det passte for!

Annonse

et lite tips:o) har lett og lett på alle apotekene etter "best i test" serien Babyline (såper, oljer, salver osv) uten hell. gjett kor eg fant alt? til ein billigere penge enn apotekprisene:o) sparkjøp! der hadde de alt untatt zinksalven og babyolja, men den va jo faktisk trygg å bruke fra natusan.

Hei :-)

Sist jeg var på treff var i feb/mars. Ganske lenge siden..... men jeg kan gjerne tenke meg å treffe dere alle igjen. Mange nye siden sist også.

Er det mulig å avtale treffene litt tidligere på dagtid? Når kl er 19 så er dagen min over (helt utslitt), har en 5åring som står opp i 6-tiden hver dag.

Vil gjerne foreslå at vi treffes på Vaulen neste gang, det er deilig å være ute spesielt på denne årstiden. Der er det både mulighet for de som allerede har barn til at barna kan leke og utfolde seg. Det er jo tross alt ikke maten vi møtes for. Kan eventuelt gjøre det litt uformelt ved at vi tar med engangsgriller og det vi selv har lyst på.

Håper at dere koser dere i kveld jenter ;-)

god morgen! vi får bare møtes utenfor og se om det er ledig bord, viss ikke går vi en annen plass. Tone skulle reise ikveld så hun kommer ikke likevel. God ferie til alle de som ikke kan:o)

Til Helli:o) se etter de med stor mage, kan ikke unngå å se oss!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...