Gå til innhold

Kjenner hodet med fingeren!


Lykkepiller

Anbefalte innlegg

Igår kveld når jeg brukte forberedende olje kjente jeg med fingeren ca 5 cm opp i skjeden. Da kjente jeg noe stort og rundt på andre siden "veggen" og jeg var sikker på at dette var hodet til babyen! Det var på den fremre "veggen". Idag var jeg på kontroll og legen sjekket dette og bekreftet at det var hodet. Hun ble litt overrasket over at hodet var så langt ned allerede. Hun sjekket også modning og sa at livmortappen var helt bløt. Hun trodde ikke jeg ville gå til termin! Noen med erfaringer med dette? Virker liksom så merkelig at hodet er så langt ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal kjenne etter i kveld....oi...håper min ligger så langt nede og, for da er det vel like før det sier plopp?? men ikke vet jeg, har ingen erfaring på dette området...!!

 

Noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du !

Jordmora mi sa til meg for halvannen uke siden at hun aldri hadde kjent et hode ligge så langt nede før uten å være i fødsel, å at jeg aldri kom til å gå til termin for ting ville skje når som helst, hun låg å rufsa babyen min i håret sa hun.

Jeg har termin 8.- juli, to dager til å begynner å miste hele troen på at "ting kan skje når som helst"... har en masse mensmurringer og slimproppen gikk for 2 uker siden men ikke tegn til en eneste rie.

Jeg håper virkelig at noe skal skje snart!

Håper virkelig at det egentlig betyr at ting kan skje svært fort men at jeg bare var litt uheldig å at du slipper å gå med falske forhåpninger. Krysser fingrene for deg !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo kjente hodet i går, syntes det hørtes underlig ut, så jeg måtte kjenne selv. Og jo, det må da være hodet, aldri vært sånn der før. Fikk beskjed av jm da jeg var der på tirsdag at h*n lå veldig langt nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det vell hodet da men hvor i alle verden finner jeg denne tappen? Tror ikke jeg rekker den jeg eller så er den borte!

 

 

 

 

16.07.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, flere som kjenner det samme altså. Spennende å se når vi blir mamma da! Har jo samme termindato... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...