Gå til innhold

ein trist dag, egentlig.

Anbefalte innlegg

har gjort det forbi med min mann i dag, eg er så lei av og bli andre prioritert og det gjelder både meg og barna våre. vi har tre og venter nr 4. han tenker nesten bare på seg sjølv, driter i mine følelser!!!!!!!!!!!!!!! sånn han gjorde i dag, han kom heimom og minste jenta spran og ropte på han, og han snudde ryggen til og gjekk:-( tenk så felt det var for jenta mi, får heilt vondt. i dag tidlig hadde han ei dame på telefonen som eg ikkje hadde noko med kem var. er så lei meg, og litt letta egentlig, for i dag har han vist meg ka han er go får. off håper noen kan gi meg ein trøsteklem! eg velger og vere anonymm i dag i så fall til over helga.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5568684-ein-trist-dag-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stooooooooor trøsteklem fra meg :( Dette var ikke hyggelige snart helgenyheter... Men helt enig, du klarer deg fint uten han !!!! Ta godt vare på barna, husk å prate med dem om det uten å snakke stygt om pappaen ..

Skjønner at du vil være anonym, men du får støtte uansett når du velger å fortelle hvem du er.'

Man trenger egentlig ikke de der mannfolka... Believe me...!

Stooor god klem til deg :)

Annonse

en trøsteklem herifra og. du kan få så mange du trenger.

tenk fremmover nå, det blir tøft men du har i det minste barna dine og holde om.ikke alle erfaringer er like gode men, tenk at at det er en grunn til alt og livet ditt skal på nye reiser. du og dine skal oppleve noe annet. og du må avslutte dette kapittelet.

det er lov å sørge, være sint og skuffet. men det blir bedre etterhvert.

Uff så trist å høre !!

Men vil bare si at det krevs mye mot til å gjøre noe slikt og du er en særdeles modig og ansvarsfull jente som har gjort et klokt valg !!!

Ingen skal behandles slik du har blitt og spesielt mot sine barn....

Sender deg en trøsteklem - håper det ordner seg for deg !!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...