Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm i dag..(ca)..men har hatt brun utflod noen dager og blødde litt i går når vi hadde sex....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat slik som meg da!! Jeg har også hatt bittelitt brun utflod i noen dager og litt blod etter sex... Jeg har testet svak positivt i dag 4+3...

Skrevet

Gidder ikke å teste jeg.. kjenner jeg har litt murringer bak på høyre side så..:(

Skrevet

Lurer på om du kan være gravid....er en annen her inne (ikke hun som har svart over meg) også som testet nettopp positivt :o) Og hadde det akkurat som deg! Krysser fingrene for at du har en spire i magen din ;o)

Skrevet

Brun utflod = spotting = mensen kommer

Skrevet

Jeg tror det..har smerter i dag såm tilsier at den kommer..:( Men men, bedre lykke neste gang!:D

Skrevet

Brun utflod trenger ikke å være et tegn på at mensen kommer... Det er jeg et levende bevis på , tre ganger!

Skrevet

Ja, hvordan går det Linsja?

Skrevet

Har ikke fått mensen enda nei.... men har smerter.. merkelig.. er småkvalm også:/ Tok en el-test i går..:) (vet det ikke kan fortelle meg noe) men det kom to streker da.. den ene bare litt svakere enn den andre... hva skjer a? ;P

Skrevet

Gidder liksom ikke, for jeg kjenner at mensen kommer... slik hadde jeg det for et år siden også.. men til slutt måtte jeg, og da var den positiv (jeg mistet da) Men da hadde jeg ikke brun utflod da.... bare smerter

Skrevet

Men om jeg får mensen nå da... hvorfor i alle dager fikk jeg positiv el-test en eller to dager før mensen kommer...??

Skrevet

En EL taet er kun positiv hvis teststreken er like sterk eller sterkere enn kontroll streken! Men ta en g test du!! Det er det sikreste!!

Lykke til!

Skrevet

Enig med Mido! Ta en g.test!

Skrevet

Ja test du, eneste måten å finne ut på, med mindre tanta kommer...

Skrevet

Linsja!!

Som jeg har lett etter deg!!! (regner med det er deg jeg snakket sammen med her på bli gravid i høst). Er jo ikke sikkert du husker meg, men....

Håper du har fått en spire nå- det hadde vært veldig fortjent!!!

Klem fra

Skrevet

har du testet eller har tanta kommet???

jeg hadde brun spotting og var gravid...

Skrevet

Jeg hadde litt brunt i utfloden ca 3 dager før mens, men det kom ingen mens. Testa meg dagen etter forventa mens, men hadde så hastverk at jeg bare så en blå strek. Jeg blei sur, og kasta testen. Skulle ta ut søpla 2 dager etter og fikk se testen lå der med to streker. Leste at testen var uleselig etter 1 time eller noe, men fikk helt noia, og kjørte og kjøpte en digital. GRAVID!!!! Så der fikk jeg svar på mine raseriutbrudd tidligere i denne uka. Har sååå kort lunte.

Håper det er to streker for deg snart også.

Skrevet

Ja, for meg Linsja, høres du gravid ut. Jeg fikk også en nesten positiv el-test et par dager før ikm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...