Gå til innhold

Hei mamma 5 ser du er inne her no!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 12.02.82 Ser du noe om det blir noe endring i kjærlighetlivet mitt i nermeste framtid, ikke helt på topp for tiden hvis du kjønner!!!

Ser du noe i forhold til en som er født 13.06.73 blr det noe mellom oss. Hvordan kan jeg vekke interessen hans???

Ser du noe i forhold til arbeidet mitt, vurderer å si opp den og begynne å studere , men trives veldig godt og er litt redd å angre i ettertid!!!

Supertakknemlig for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,ja d kom tydelig opp at du har slede litt på den kantenkomme opp her at du isje må stressa så mye for d vil gå din vei itte kvert ser du :) eg fekk og opp graviditet på deg i løpet av nyåret å d kan se ud som om d e tvillinger eller to kjappe itte ein aen så visst du vil unngå d så bøt du kniba igjen :) når d gjelde d å sei opp jobben så fekk eg egentlig opp at du burde venta litt med d for d ser ud som om d skjer någen forandringer der,får sje klart svar på ka å d irritere meg litt men,du bør følga hjerta ditt syns eg..lykke te.

Skrevet

Tusen takk for raskt svar!!!I

Ikke meningen å mase men ser du ikke noe i forhold til han som er født 13 .06 .73????

Skrevet

eg fekk isje opp så mye positivt rundt han..e dette ein du nylig har troffe??

Skrevet

Ja ei mnd siden ca. så kjenner han ikke så veldig godt , men han er sinnsykt sexy og spennendes kar. Hi hi - er vel forelsket tror jeg...

Ikke noe no heller???

Skrevet

får opp at d kan bli tålig greit mellom dokkar visst d e gjensidigt men,får sje någe sterke følelse av d men du kan hørra me nattinatt eller villemo3..kansje di ser d litt annerledes :)

Skrevet

Masse takk at du gidder å svare i finværet!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...