Gå til innhold

Hei mamma 5 ser du er inne her no!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er født 12.02.82 Ser du noe om det blir noe endring i kjærlighetlivet mitt i nermeste framtid, ikke helt på topp for tiden hvis du kjønner!!!

Ser du noe i forhold til en som er født 13.06.73 blr det noe mellom oss. Hvordan kan jeg vekke interessen hans???

Ser du noe i forhold til arbeidet mitt, vurderer å si opp den og begynne å studere , men trives veldig godt og er litt redd å angre i ettertid!!!

Supertakknemlig for svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5568467-hei-mamma-5-ser-du-er-inne-her-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,ja d kom tydelig opp at du har slede litt på den kantenkomme opp her at du isje må stressa så mye for d vil gå din vei itte kvert ser du :) eg fekk og opp graviditet på deg i løpet av nyåret å d kan se ud som om d e tvillinger eller to kjappe itte ein aen så visst du vil unngå d så bøt du kniba igjen :) når d gjelde d å sei opp jobben så fekk eg egentlig opp at du burde venta litt med d for d ser ud som om d skjer någen forandringer der,får sje klart svar på ka å d irritere meg litt men,du bør følga hjerta ditt syns eg..lykke te.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...