Gå til innhold

min solskinnshistorie!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Her kommer en solskinnshistorie til alle som bekymrer seg.

Eg har gått på p-piller i 5,5 år,men i april ble eg syk,tok av 10 kg ,dette er mye da eg veide 54 kg i normalvekt. Fikk beskjed om å ta en pause fra p-pillen for å sjekke om eg kunne ha hormonforandringer i kroppen. Så sagt ,så gjordt. Da eg skulle begynne på p-pillen igjen 5 mai p.g.a første dag i menstruasjonen sa samboeren min at pillen kunne bare være,skjedde det et under så skjedde det. Og gjett 4 juni testet eg positivt på graviditetstesten, vi var overbegeistret. 2 fine uker gikk,men så kom blødningene. Eg var på ferie nord i landet og tenkte at hvis dette var en spontanabort så ordnet kroppen opp selv. Etter 4 dager med små blødninger stoppet blødningene. Så 3 dager senere fikk eg ei stor blødning over 2 dager og trodde at nå var det hele over for denne gang. Eg og samboeren syntes det var synd,men var enig om å prøve igjen. Gikk dermed og ventet på mensen men den kom ikke,så kom det ei blødning til for 3 dager siden som varte i 2 dager før den stoppet igjen. På dette tidspunktet var eg forvirra for nå satte nemlig kvalmen inn og ingen av graviditetstegneene forsvant. Tok kontakt med legen min og ble sendt til tidlig ultralyd, er nå 9+1 idag . Og hva finner de, jo et foster som hjertet slår på og måler 18 mm. Ved siden av fosteret ligger en klump som de ikke vet hva er så derfor skal eg til ny UL 1 august. Men min spire hadde det helt supert sa de, og klumpen kunne være en muskelknute og det er den eg antagelig blør fra. Jippiiiii!!!! Så ikke bekymre dere så mye folkens, det hender faktiskt at det ender bra. Gynokologen sa at eg isåfall var super fruktbar som hadde blitt gravid på første p.p etter så lenge på p-piller,det syntes han var helt utrolig:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for den flotte historien din,Anne...takk takk....

Godt å lese om slike hendelser, midt oppi det lille virvaret mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...