Gå til innhold

Blir litt lei meg av noen kommentarer


Gjest

Anbefalte innlegg

Merker jeg er ganske ømfintelig nå på slutten av svangerskapet. Hadde besøk av svigermor i dag. Første hun sa når hun så meg, var "nei, så feit du har blitt, og enda har du sånne små fjortispupper selv om du er så diger". Merka tårene pressa på, men lata som ingenting.

Nå gleder jeg meg virkelig til å bli ferdig og få tilbake en "normal" kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gud og fader....hehe, unnskyld at jeg ler, men er rystet....ER DET MULIG?????????? somme mennesker er virkelig frekke, selv om en er gravid, kan ikke folk tillate seg å slenge hva som helst om kroppen...kjenner jeg er møk lei alle kommentarene som blir sendt ut i histen og pisten....!!! Hadde jeg vore deg hadde jeg da sleng tilbake..."ja jeg synes kroppen min ligner veldig på din nå.".....kanskje hun da hadde skjønt at slikt er sårende..???... nei du hadde virkelig ALL grunn til å bli fornærmet....ikke mye ømfintelig som ikke slengte dritt tilbake...godt du greide heve deg over hennes stil...fyttikatta sier nå bare jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da ikke an å få seg til å si noe sånt?!! Ikke sånn man venter av svigermor hvert fall. Hadde nok blitt litt snurt selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, for en kommentar! Den var så frekk at jeg ble stum av ren forbauselse da jeg leste den. Trøst deg med at du er ikke alene om å få stygge kommentarer....

 

Selv har jeg en enorm mage, og ja - det ser omtrent ut som om jeg venter tvillinger. Men MÅ absolutt ALLE kommentere den og komme med utsagn som " er du sikker på at det bare er én?", "Herregud, så svær du har blitt", "er glad jeg aldri var såååå stor", "du må ha fått masse stekkmerker???" (nei, tenk!!), "er det virkelig mulig å bli såååå stor???", "nei nå kan jeg virkelig se at du har lagt på deg - MYE!"....

 

Er så lei disse kommentarene. Kan jo ikke gjøre noe fra eller til når det gjelder størrelsen på verken magen eller pupper, og tenker virkelig ikke folk over at man kanskje kan bli lei seg for slik utsagn?

 

Jeg er møkk lei av å late som om jeg ler med og syns det er super-festlige kommentarer de kommer med! Argh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også negative kommentarer om hvordan jeg ser ut, og jeg blir også veldig lei meg. Det verste er kanskje når de som står deg nært slenger ut disse kommentarene. Jeg har en mor som rett og slett ikke tenker før hun snakker, og der kommer det mye sårende. "Nå har du blitt feit", "jeg var ikke sånn som du er nå", "Er det bra for babyen at du gjør sånt da?"(om helt hverdagslige ting som ikke er forbundet med risiko) Man kan jo stort sett ta igjen med de en kjenner godt også, men det er ikke noe ålreit å høre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... for en kommentar!! Blæh. Ikke rart du ble lei deg, det var jo helt merkelig sagt. Æsj, drit i henne og la tårene komme om de vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff for noen kommentarer. Heldigvis har ikke størrelsen på puppene noe å si for amminga og melkeproduksjonen.

Får endel kommentarer sjøl for magestørrelsen, men det driter jeg i. Men jeg nok tent på alle pluggene hvis jeg hadde fått slengt de kommentarene i fjeset. Sier mer om svigermora di enn om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det mulig?? Hva sier samboer/mannen din om dette da?? Hvis jeg var han ville jeg blitt flau på hennes vegne og sagt ifra at sånn sier man faktisk ikke. Noen er virkelig utenksomme. Neste gang så kan du kanskje komme med en motkommentar som f.eks. "det var jo hyggelig sagt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...