mangusmamma Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Tror slimproppen driver og går.. er veldig usikker fordi jeg har fått x-antall beskrivelser av hvordan den skal være, men noe kommer ut for å si det sånn. Dette er mer enn vanlig utflod... Halsbrannen har tatt seg opp til det ekstreme, har sittet og prøvd å sove i sofaen i hele natt, for at det ikke skal komme opp. Kynnerne har blitt litt vonde, kjennes ut som menssmerter. De er ikke regelmassige, men annerledes enn tidligere. Har vært på toalettet og "bomlibomlet" MANGE ganger i dag og er usedvanlig trøtt...! Kan det være en fødsel på gang tro..? Noen som har noen formeninger eller erfaringer? Har termin 14.juli. Takk for at du gadd å lese dette
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Det kan være noe ja....Er slimet blodtilblandet? Kjenner du tak i ryggen og eller er det kun i magen?? )
mangusmamma Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2006 Det er liksom ikke blod, mere som oransje-aktig slimete utflod, mye mer enn vanlig utflod... -litt av en beskrivelse- hehe.. Har hatt tak både i nederst i ryggen og nederst i magen. Tror kroppstemperaturen er over 100 grader også...
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Høres ut som deler av slimproppen ja..Og tak nederst i ryggen og magen er nok starten på noe ja...Så spennende!!!!!!! Blir spennende å se om det tar seg opp utover kvelden og blir mer regelmessig....Du får begynne å ta tida etterhvert som du merker at det blir mer regelmessig.... Masse lykke til )
mangusmamma Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2006 Herrigud... Nå ble jeg litt stresset kjenner jeg... Tror du virkelig det kan skje snart? Jeg gruer meg sinnsykt til det jeg skal igjennom, men begynner å bli temmelig sliten av både å vente og å grue meg... Det hadde jo vært godt å få det overstått... Gurimalla... nå fikk jeg vertfall vondt i magen....
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 Jeg kommer til å bli like stressa når det er min tur jeg, om det er noen trøst....??hehe Men det kan jo ta en stund enda da, vi førstegangsfødende kan bli litt lurt av kroppen enkelte ganger har jeg hørt.... Du får bare vente å se om det skjer noe mer utover da vettu...prøv og slapp av bare...Selv om det sikkert ikke er så lett....)Det er jo ikke mer enn 8 dager til termin da...Spennende!!!)
mangusmamma Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2006 Det er ikke noe i veien med hormonene her vertfall, begynner nesten å gråte jeg... Vi får vente å se, gleder meg uansett til den lille prinsen er her og det hele er over! Tusen takk for hyggelig svar og oppmuntring! Lykke til når din tur kommer:) Håper vi slipper å vente så lenge noen av oss!
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Det her går så bra skal du se:o) Håper det er gledestårer du har da iallefall;o)Snart har vi hver vår prins...hihi Jeg har termin 27 juli, så det er jo ikke SÅ lenge til det heller...Spennende!!! Bare hyggelig å kunne hjelpe, du får oppdatere her inne da....Spennende å se hvor lang tid det tar:o) Klem:o)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Dytt... Hvordan går det med deg? Skjedd noe mer??)
mangusmamma Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2006 Hei.. Det har ikke skjedd noe mer enn nok en natt uten søvn, mere slim og litt blod... Veldig mye do-gåing og litt vonde kynnere.. Håper det ikke er mange dagene igjen! Takk for at du spør
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 Nei vi får krysse fingrene for at det skal skje noe snart:o) Bare hyggelig det ) Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå