Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette skriver jeg for å gjøre dere som bruker reductil uten legetilsyn oppmerksom på hvor skummelt reductilen egentlig er.

For litt siden ringte legen min meg og ga meg en litt "trist" beskjed. Jeg måtte slutte med reductilen tvert. Leverprøvene mine har steget utrolig mye , fra 117 til langt over 400 (som legen sa), på to uker. Om jeg fortsetter med reductilen vil jeg ødelegge leveren min. Dette hadde ikke blitt oppdaget dersom jeg ikke hadde hatt lege tilsyn.

Skjønner jo at det er lettvindt å velge å kjøpe disse på nettet og blåse i å gå til legen. Man tror jo gjerne selv at man er frisk som en fisk og at man ikke får av de verste bivirkningene. Jeg også trodde det, men jeg tok grundig feil. Det verste er jo at jeg ikke har merket noen ting som helst på kroppen min at det er noe gæli med leveren.

Vær så snill folkens, gå regelmessig til legen og få sjekket at alt er i orden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5568175-reductil-litt-skummelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket ikke noe selv, og det er ekkelt synes jeg. Merket det på blodprøvene legen tok av meg. Det ble tatt en prøve før jeg begynte og en etter 14 dager. Siden denne viste litt høye verdiger for lever enzymer ble det tatt en til.

Jeg mente først at legen min var litt pirkete, for jeg hadde jo ikke hørt om noen andre som ble sjekket så nøye. Legen min mente da at dette var det man skulle gjøre når pasienten begynte med reductil. Gjett om jeg er glad for det nå at hun er så pirkete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...