Gå til innhold

Nå forstår jeg hvorfor alle sa til meg: " Huff, da må du gå sommeren også..."

Anbefalte innlegg

... og gjerne med et medfølende blikk...

Jepp, no skjønner jeg! For dette er det verste jeg har vært med på!!! Jeg er så varm! Klam! Svett! You name it!! Holder snart ikke ut! Det nærmest renner av meg :-(

Takker gud for de dagene det blåser og er nesten stygt vær altså, for dette er søren ikke noe kjekt... I tillegg er det jo ikke allverdens med utvalg av klær heller på slike dager...

Gud jeg døøøøøør :-(

Fortsetter under...

Heisann Novemberbaby.

Jeg føler såååå med deg, har det akkurat på samme måten. Men jeg er ikke kvalm da, gudskjelov.

Nå har jeg nettopp tatt meg en dusj, og jeg skrudde kaldtvannet på mer og mer kaldt. Til slutt sto jeg og frøys. DET var deilig det! Og nå sitter jeg og koser meg med en saftis, like deilig det også :o)

Ja ja, vi får holde ut så godt vi kan...

Gjest leelu23 *25.11.2006*

Vi skal være glade vi ikke går høygravide om sommeren vi :)

snakket med ei hos jordmor her om dagen og hun hadde 2 uker til termin.. og det rant av hele jenta stakkars.. hun tørket og tørket seg i panna.. men syns igrunn magen er stor og varm nok nå jeg!!

Er gla for at det blir kaldere igjen i oktober - november :))

Da skal jeg hvertfall få sove om natta! Nå ligger jeg bare å vrir meg i hete

Samme her, jeg holder ikke ut når det er varmere enn 25 grader, det er helt forferdelig, jeg svetter bare jeg rører på lillefingeren og vi har ingen rom uten sola på vinduene. Og så blir jeg så gretten og snarsint, jeg orker ikke lage noe annen mat enn ferdigmat putt-i-ovnen, og så lar jeg den stå lenge før den blir kald nok til å spise. Sitter stort sett foran vifta og spiser is aller drikker kaldt! Sover med vifta ved siden av gjør jeg også.. KOM VINTER OG REGN

*gjør regndans*

Jeg jobber i et bakeri jeg, skal love dere at der blir det varmt. Svetten renner uten at man har flyttet på en finger, ovnene står og steker rundt ørene på en og det er høy luftfuktighet -. og selvsagt ingen luftkondisjonering/trekk e.l. Ugh, glad jeg ikke er høygravid!

Er jeg alene om å ikke ha det fælt nå i sommer ?

Jeg er riktig nok bare 18 uker, men trives SÅ godt i lette sommerklær, viser magen, koser meg på stranda og i parken og soler meg og har det så fint !

Gruer meg til høsten og mørketid og innetid med stooor mage...

Gikk høygravid sommeren for to år siden (fødte på 12 dagers overtid 3.august i hetebølge) men syntes det også var helt greit.

Selv med +27 kg og 35 grader, var det en deilig tid å gå høygravid syntes jeg.

Solte meg hver dag og var nøttebrun da jenta kom.

Da hadde jeg jo ikke barn fra før og jeg og mannen min var ute og gikk hver natt rundt midnatt og stoppet på Deli de Luca og kjøpte is og vandret gatelangs i timesvis.

Skulle ønske det var sommer hele året jeg - gravid eller ei !

Annonse

Hehe, heldig er du! Jeg setter aldri pris på varme, men overlever bare jeg bor i et svalt hus eller leilighet. Da kan jeg gå inn og avkjøle meg og hente drikke mens jeg soler meg. I år bor vi i leilighet med vinduer mot sola og har ikke hage med skygge eller noe, og jeg går ikke et skritt ut i sola uten at jeg må! I fjor sommer satt jeg ute i sola i en måned uten problem og jeg var så brun som aldri før, men da bodde vi i steinhus som var kaldt og godt. Nå venter vi på at sambos svale murhus skal bli ledig så vi kan flytte inn mmmmm gleder meg, men det blir nok etter sommeren.

Jeg må få lov til å ønske dere alle hjertlig velkommen til Tromsø. Vi har akkurat nå hele 10 varmegrader og sprutregn... Utsiktene framover er ikke noe særlig bedre heller. Skulle gjerne svettet litt, jeg!

Når dere holder på å svette bort (aner ikke hva dere snakker om), vær glad for at knøttet slipper strømpebukse og foret bukse neste sommer, slik poden min på 1,5 år må ha på seg i "sommermånedene".

jeg gleeeeder meg til sept/okt når det begynner å bli kaldt igjen.. og når mage f or ALVOR blir stor.. har aldri gledet meg til høsten før:S:S

Jeg koser meg jeg også enda jeg er i min 34.uke . Svetter ja det gjør jg men det gjør jo alle

Skjønner at andre har det værre enn meg da men skulle bare si at jeg har det fint,men gleder meg til å flytte ned på brygga og kunne bade hele dagen. blir vel regn innen jeg får gjort det tenker jeg

Du i Tromsø har min medfølelse, er glad jeg flyttet derfra og får nyte sommer i full monn her i Trondheim! :)

Til dere som svetter og koker over, har dere nok vifter i huset? Får dere lufta nok? Har dere prøvd bare å ta en hårvask og gå rundt med halvått hår, det er deilig avkjølende! :) Også is da, en GOD grunn til å spise flere om dagen ;)

Annonse

Heheh..må le litt fordi sånn følte jeg det også med de to mine!!

Han ene født slutten av juli..en drit varm sommer i nord! Og hun siste berta i september..

Nå skal jeg ha i desember og er veldig glad for det sånn sett at jeg slipper å bli plaget av varmen..det var rett og slett helt forjævlig!

Vet hva du mener. Ser at alle naboene sitter ute og koser seg i sola og her sitter jeg på sofaen foran vifte og tv og data. Å sitte i sola uten å kunne bade frister overhodet ikke. Synd å kaste bort en utrolig fin sommer på denne måte.

Hmmm.... trur eg er den einaste gravide i heile verda som ikkje sveittar. Slik var det i førre svangerskap også. I gravide-bøkene mine stod det at gravide vart så varme, så eg gjekk heile svangerskapet og venta på å slutte å fryse. Hadde kjøpt lette gravide-toppar som eg skulle bruke om sommaren, og gledde meg til det. Men så kom ungen i juni i staden for i juli, så toppane heng framleis i skåpen. No er eg snart sju månader på veg med nummer to, og ventar på at det skal bli varmt. :-)

Slutt å klage!!

Nå skal vi klage på sola, når knøttene våre er kommet ut, skal vi klage på snøen som ligger i veien for barnevogna når vi skal på tur.. Neste sommer regner det sikkert og da klager vi også, for da vil vi jo helst ligge på stranda hele dagen og kose oss med småttisene våre..

Vær glad vi har litt sol og varme her i landet, det er jammen ikke ofte vi har det sånn, så nyt det! Sitt i skyggen, drikk og spis kalde ting, ta deg et bad, det er deilig også som gravid!

Jeg renner forresten også vekk, men heller det enn å regne vekk!

Sist fikk jeg i midten av juni. og slapp den heten som plager de fleste gravide.

Nå skal jeg gå til oktober, og har full føling med varmen!!

Høres flott ut med vannmelon og is,uhmm slurpe!- men jeg får halsbrann av vannmelon, har sv.diabetes, så is er vel ikke et alternativ.. Tenkte å lage meg saftis av fun-light, men jeg får jo halsbrann av saften!!

Har endelig fått ordentlig terrasse, havemøbler og stoor parasoll, og gledde meg virkelig til sommeren!! Men sitter på trappa på skyggesiden av huset, for der er det svalt!! hihi! Vi får tru de bli likar i mårrå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...