Trummelums Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Lurer...har hatt så sinnsyke M murringer tidligere som gav seg her for 1 ukes tid siden,har ikke hatt det siden....er i 6 uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margrethe1311 Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Da må jeg si du er heldig du =) Jeg er snart ferdiggått uke 11 og kjenner murringer i magen titt og ofte. Jeg kjenner også innimellom at det strekker i magen og korsryggen er litt mer sårbar (og jeg som skal flytte å greier ) Nesten hver dag begynner jeg med å kaste opp en gang, men så er jeg ferdig med det.. Men jeg tror det er mange som ikke kjenner noe også. Der er jo så individuelt som hårfarge nesten ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandnes Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Helt normalt!!!!! kjenner du forstatt ingenting? Ikke jeg heller. 6+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trummelums Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Nix ingenting! Tenker jeg er 6 pluss 3 tenker jeg ! Fikk ikke opp pluss tegnet he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå