Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Takk for hyggelig kommentar i svaret ditt tidligere i dag! ;o) Så koselig å ha vært savnet, da!

Jeg er litt utafor og bekymret for tida ang. termin og ultralyd, blant annet... Hater virkelig å ikke ha kontroll! Vurderer sterkt å prøve å få til en privat ultralyd, selv om vi ikke har råd. Jeg er også litt redd for det du sier, om at ultralyden kan komme litt sent... Hadde jo vært fint å få tatt den før uke 20, i alle fall.

Jeg har dessverre en rimelig stor tur nede i bølgedalen for tida... Alt er vanskelig, tungt, slitsomt osv... Jeg er så bekymret for økonomien (min mann har fast jobb 100%, og jeg er på yrk. attf.). Vi vil få engangsstønaden og han har ikke rett til pappaperm da jeg ikke har fødselspengerettigheter... Noe så sykt!! :o(

Uff, ja... Ikke meninga å klage og syte til deg, da, søte og snille Ka-ping som alltid er så blid og hjelpsom! ;o)

Vi snakkes. :o) Ha en fin dag!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5567810-ka-ping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syt ivei alt du klarer du, Gullemor :) Så skal jeg heller prøve å vær søt og snill tilbake, hehe :)

ang. UL så kan du jo ringe poliklinisk og spørre om du kan få tidligere pga usikkerhet rundt termin. Det gjorde jeg faktisk, fordi jeg stussa sånn på at UL var så seint (aug) når jeg og legen hadde snakket om dette og blitt engie om UL i midten av juli. Viste seg at han hade skrevet "ultimo" juli istedet for "medio" og at det hele dermed var en misforståelse. Så nå har jeg 18.juli istedet :)

Skjønner utrolig godt at du er stressa og nede pga økonomien - var litt i samme situasjon sist jeg var gravid pga student og mann med 1) dårlig lønn og 2) elendig arbeidstid osv... Trygdeetaten/aetat er en fin gjeng gitt. Når man er i en ANNEN situasjon enn enten alenemor eller mamma&pappa i full, fast jobb, så.. ja da har de ingenting å tilby gitt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5567810-ka-ping/#findComment-5567858
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...